0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Beide niet.Geen vrijwillig geprik en geen gezaag in mijn lichaam op een RVS tafel.Ook heb ik aangegeven dat er geen autopsie op mij gedaan mag worden,zo'n slachtpartij zal mij niet gebeuren.Het heeft bij mij niks met geloof te maken want daar ben ik al helemaal niet van.Dat ik geen donor ben van wat dan ook heb ik mijn redenen voor.
De reacties bij het filmpje zijn ook -terecht- niet bepaald positief..
In de Donorweek hebben zich veel minder mensen laten registreren dan vorig jaar. Sinds maandag hebben 16.000 mensen te kennen gegeven wat er bij overlijden met hun organen moet gebeuren.
Minder registraties in Donorweekhttp://nos.nl/artikel/711102-minder-registraties-in-donorweek.htmlOntopic: Ik ben tot op heden nog steeds geen bloed of orgaandonor en wil het in beginsel ook niet worden. Ik zou er alleen over na denken als een familielid een donor nodig heeft.
Ik ben geen bloeddonor, wel orgaandonor... Als ik dood ben merk ik er toch niets meer van, dus mogen ze van mijn part alles gebruiken wat ze willen en kunnen gebruiken
Zou je het ook iemand gunnen die altijd slecht voor zichzelf heeft gezorgd? Denk aan overmatig drugs/alcoholgebruik, overmatig roken etc etc?