A1 TENTAMEN SUICIDE

Auteur Topic: A1 TENTAMEN SUICIDE  (gelezen 12531 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #30 Gepost op: 2 juli 2006, 11:23:59

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 2 juli 2006, 11:25:27
Sommige brandweerkorpsen gebruiken toch ook nog P2000  ???

Nog?
Brandweer Almere heeft het nog niet zo lang :)

paul_hartog

• Gast
Reactie #32 Gepost op: 2 juli 2006, 19:54:21
Ik zie ook totaal de meewaarde niet om als 112 fanaat een pager te hebben.
Het is gewoon sensatiezoekerij om te gaan kijken hoe een so bekneld zit in een auto.
en dan zeggen van als het mij gebeurt en er staan mensen te kijken dan boeit me dat nix.
Dan zouden de hulpdiensten zich moeten gaan aanpassen aan de 112 wanabees door meldingen te veranderen en dus niet de melding er in te zetten.
dan zouden  ze aleen maar A1 of P1 erin te kunnen zetten omdat de rest te persoonlijk word zoals adres en ziektebeeld of soort calamiteit.
dus de fout ligt niet bij de meldkamer of alarmcentrale hoor ::)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #33 Gepost op: 2 juli 2006, 19:58:15
Het is gewoon sensatiezoekerij om te gaan kijken hoe een so bekneld zit in een auto.
en dan zeggen van als het mij gebeurt en er staan mensen te kijken dan boeit me dat nix.
Dan zouden de hulpdiensten zich moeten gaan aanpassen aan de 112 wanabees door meldingen te veranderen en dus niet de melding er in te zetten.
dan zouden  ze aleen maar A1 of P1 erin te kunnen zetten omdat de rest te persoonlijk word zoals adres en ziektebeeld of soort calamiteit.
Hmm, ik heb wel eens foto's gezien op een 112 website met de naam P Hartog er onder. Was zeker iemand anders dan?  ???

paul_hartog

• Gast
Reactie #34 Gepost op: 2 juli 2006, 20:04:04
dat denk ik wel ja anders zal ik zo'n posting niet doen lijkt me he ::) ::) ::) ::)
wel leuk als je ziet wie er gelijk op reageert ::)

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 2 juli 2006, 20:05:31

Is dat van belang dan?
Nurse powerrrrr

7194

• Senior gebruiker
Reactie #36 Gepost op: 2 juli 2006, 20:06:45
dat denk ik wel ja anders zal ik zo'n posting niet doen lijkt me he ::) ::) ::) ::)
Die foto's kwamen namelijk ook toevallig uit Veenendaal. Misschien familie dan ofzo.  ;)

En zoals je weet hou ik de boel altijd graag in de gaten. Vandaar dat het me opviel.  :) Dus dan kun je er toch wel vanuit gaan dat ik reageer. Of had je een andere reden in gedachten?

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #37 Gepost op: 2 juli 2006, 20:09:16
dan zouden  ze aleen maar A1 of P1 erin te kunnen zetten omdat de rest te persoonlijk word zoals adres en ziektebeeld of soort calamiteit.

Er zijn heel, nee heel veel brandweerkorpsen die het toch echt heel leuk vind, die "112 fanaten". Ze zijn altijd erg blij met foto's e.d.g. ook om er zelf van te leren. En nu zijn het met P2000 (omdat er info in staat) ineens '112 fanaten'? Met analoog was dat toch ook niet zo. En dan nog is het aan de meldkamer welke tekst erop de pager verschijnt, dat heeft niks met "112 fanaten" te maken.... ::) zou wel handig zijn hoor wat extra info zo nu en dan, rij je niet zo vaak voor niks heen tenminste..... :-\

En ik snap nog niet waarom je hier zo reageert, kijk eens op je eigen site, jij bent zelf dus géén "112-fanaat"? sure.....

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #38 Gepost op: 2 juli 2006, 20:10:59
Volgens mij hoort deze discussie in een ander topic plaats......  ::) ::) ::) ;)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #39 Gepost op: 2 juli 2006, 20:12:07
Volgens mij hoort deze discussie in een ander topic plaats......  ::) ::) ::) ;)
Je hebt gelijk.  :-[ Mensen die nog op mijn reactie willen reageren mogen natuurlijk altijd een PM sturen.  ;)