A1 TENTAMEN SUICIDE

Auteur Topic: A1 TENTAMEN SUICIDE  (gelezen 12584 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #20 Gepost op: 25 juni 2006, 11:10:32
Ik vindt het een lastige kwestie,het probleem is dat een zelfmoord niet altijd in een woning gebeurt.Waar niemand het ziet.Vaak gebeurt het op plaatsen,waar ook andere mensen lopen/zijn.Noem alleen maar de treinspringers,of mensen die van een viaduct springen voor een vrachtwagen.Dat zijn toch plekken,waardoor op dat moment het straatbeeld ruw verstoord wordt.En er veel mensen er getuigen van zijn.Dus ik zie het probleem niet zo,dat het op een P2000site te zien is.Terwijl er diverse mensen live getuige zijn van het gebeuren  :-\

Kanarie

• Gast
Reactie #21 Gepost op: 25 juni 2006, 11:49:01
Ik sluit me in deze aan bij Vesalius.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 25 juni 2006, 11:49:35
Ik meen dit: het wordt tijd dat ook P2000 eens gecodeerd gaat worden.

1; Dat zegt vast iemand die geen Hulpverlenings-gerelateerde hobby heeft
2; Dat zegt vast iemand die geen pager heeft
3; Uiteindelijk bepaald de MKA en AC ZELF wat er in een P2000 melding komt te staan  ;) dus dat heeft niks te maken met dat P2000 mee te lezen is  :)

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 25 juni 2006, 16:58:46
Het is niet erg als er staat botbreuk maar als er staat tentamen dan wordt het te persoonlijk!!  onbegrijpelijk

Iedereen heeft de vrije keus om een site  te bezoeken of een pager te kopen. Doe er dus mee wat je wilt.
Het ergste zij de mensen die zien als er een ambu of brandweer staat de hond even gaan uitlaten dat zijn de ramp / roddel toeristen.

Dan kan je beter even op de site kijken en echt weten wat er gebeurt is dan maar de  halve waarheid weten.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 25 juni 2006, 17:30:34
Het is niet erg als er staat botbreuk maar als er staat tentamen dan wordt het te persoonlijk!!  onbegrijpelijk

Iedereen heeft de vrije keus om een site  te bezoeken of een pager te kopen. Doe er dus mee wat je wilt.
Het ergste zij de mensen die zien als er een ambu of brandweer staat de hond even gaan uitlaten dat zijn de ramp / roddel toeristen.

Dan kan je beter even op de site kijken en echt weten wat er gebeurt is dan maar de  halve waarheid weten.

Opzich zijn de mensen die even komen kijken niet zo erg, maar de opmerkingen die zij maken wel!
Opmerkingen bij een ongeval beknelling als ''hopen dat ie dood gaat'' zijn voor mij niets vreemds meer, maar dit komt niet door p2000, want ik denk dat heel veel nederlanders niet eens weten dat de site's bestaan! Maar volgens mij gaat het topic hier niet helemaal over
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Susannah

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 26 juni 2006, 12:13:34
Opzich zijn de mensen die even komen kijken niet zo erg, maar de opmerkingen die zij maken wel!
Opmerkingen bij een ongeval beknelling als ''hopen dat ie dood gaat'' zijn voor mij niets vreemds meer, maar dit komt niet door p2000, want ik denk dat heel veel nederlanders niet eens weten dat de site's bestaan! Maar volgens mij gaat het topic hier niet helemaal over

:-X  dat meen je niet :-X :-\

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 26 juni 2006, 12:33:14
terug naar het topic ;)

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #27 Gepost op: 30 juni 2006, 20:32:44
Mja, het kan nog erger. Ook bij de brandweer kunnen ze er wat van:

Nummer:  1748324 
Melding:  HV ****** AST T.S. STRANGULATIE 865 
Regio: Brabant-Zuidoost 
Cap-code:  1104799 
Betekenis: Monitorcode 
Datum/tijd:  2006-06-28 16:21:26 

Waarom nu die strangulatie er dan OOK nog bij vermelden? Wat is de toegevoegde waarde om dat vantevoren te weten als first responder? kan toch ook over C2000 bij het uitrukbericht...

Palmpie: bericht aangepast. Adressen in dit soort posting zijn ongewenst!!
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #28 Gepost op: 30 juni 2006, 21:22:16
Ik heb reeds diverse adressen uit dit topic gehaald. Zou iederéén rekening mee willen houden dat soms ook mogelijk familieleden / bekenden op dit forum kijken..... :-\ :-X

Berichten mogen geplaatst worden maar dan s.v.p. de adressen onherkenbaar maken. Als we hier op het forum de algemene regel hebben dat kenteken platen op auto's onherkenbaar gemaakt moeten worden op een foto dan lijkt het me ook voor de adressen in dit soort berichten gelden!!! (http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=13217.0:)

Gr,

Palmpie
Mod

vesalius

• Senior gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 2 juli 2006, 09:24:09
Ik heb reeds diverse adressen uit dit topic gehaald. Zou iederéén rekening mee willen houden dat soms ook mogelijk familieleden / bekenden op dit forum kijken..... :-\ :-X

Berichten mogen geplaatst worden maar dan s.v.p. de adressen onherkenbaar maken. Als we hier op het forum de algemene regel hebben dat kenteken platen op auto's onherkenbaar gemaakt moeten worden op een foto dan lijkt het me ook voor de adressen in dit soort berichten gelden!!! (http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=13217.0:)

Gr,

Palmpie
Mod

Kijk, op het forum weten we tenminste dat we er niet op zitten te wachten dat alle gegevens met naam en toenaam openbaar gemaakt worden. Dit in tegenstelling tot P2000.