Wat hebben we nu?
- Een 3 motorig tankvliegtuig met aan boord 4 inzittenden en 100.000 liter kerosine. De linkermotor is uitgevallen, en de tankinrichting is beschadigd en is daardoor in de veiligheidsstand geschoten. Dit vliegtuig is nu onderweg naar het luchtruim boven de Noordzee om de brandstof te lozen. Dit in verband met de te hoge risico's bij het landen.
- Een F16, twee inzittenden, de piloot met een TV verslaggever. Er zijn camera's aan boord, maar de beelden worden niet doorgestuurd maar op tape vast gelegd. Meekijken is dus helaas niet mogelijk. Er is geen contact meer met deze F16, die -o wonderlijk toeval- dezelfde koers had als de windrichting op afbeelding 1.
- Het gevonden onderdeel van de F16 blijkt de brandstoftank te zijn, en is gevonden op het weilandje dat nét buiten de kaart valt. In de rechteronderhoek van de kaart.
Aanvulling:
- Er is meer bekend over het gebied. Er blijkt een bungalowpark in de directe nabijheid te zijn. Ook is er een recreatieplas en een stuk heide.
Dit is de situatie, en hier zult u het nog even mee moeten doen. Het is pas de 4e, dus we moeten het voor de hele maand nog leuk houden
Het kan dus voorkomen dat bepaalde vragen die gesteld zijn nog even onbeantwoord blijven, maar ach: dat is In Real Life toch ook wel eens ...
Verwachte volgende update:
Donderdagavond 6 juliGroeten
Uppie
ps: De besluiten over de inzet die gedaan zijn en nog gedaan worden beheert brw_Arie, mijn mede-casus begeleider, daar wil ik mijn vingers niet aan branden. (iets met schoenmaker en leest of zo..)
[verwijderd door de beheerder]