hallo.
ik wil die c tenders maar inzeten op het blussen en eerst 2 tsen op de redding van de mensen zowaar nodig en mogelijk en nog 1 ts voor verkening met een straal en de 3e mag naar de piloot als dat mogelijk is. dan kan de ts de heide in controle houden met hd en dan gaan 2 brw mensen
met straal naar de piloot die heeft waarschijdelijk grote hulp nodig en is ie met de schiet stoel er uit gegaan of door de klap weggevlogen? en is de f16 ook gelocaliseerd? of ligt ie in brok stukken. ik wil een 2e peleton standby en zeker nog 2 tsen voor de heide. en is de ogs bijna tp?? want de ogs heeft so'n mooie doeche en daar mee kun je slachtofers mooi koelen is die niet tp dan eerst koelen met een straal dan naar de behandeling door een ambu en de 2e ambu klaar om aftevoeren? en hoeveel ambus heb ik nou tp? en dat meertje is die vervuilt? en is er ook een warmte beeld camera tp?
dan kun je mooi de slachtoffers localiseren en die dan localiseren in een kaart dan kun je een schating maken aan slachtoffers en ambus.
en idd tebby zij het ook al waar zijn die zwarte stippen voor?
ps: hoe staat het me de hv bij zee is die klaar?
MVG jos dijk