Bij BvB max 10 meter hoog en grond oppervlak van max 25 m2.......
Punt één , voor een RWA moet je volgensmij nog steeds op een PvE certificeren, niet op een Bdb.
Verder: Die 10 meter hoogte snap ik niet helemaal, je uitbreiding is maar net afhankelijk van je vuurlast, in het BdB wordt dan van een standaardwaarde uitgegaan? In je haalbaarheidsberekening heb je een waarde k-ref welke je vermogensdichtheid aangeeft, die moet per geval worden berekend. Een stelling van 10 meter hoog met stalen machine-onderdelen is wellicht beheersbaarder dan een zelfde stelling met tuinmeubels. De brand moet brandstofbeheerst zijn, en niet zuurstofbeheerst.
Daarnaast mag elke stelling geen grondvlak groter dan 25 m2 hebben, maar wie geeft me aan of er tussen de afzonderlijke stellingen geen overslag plaats kan vinden? Is daar een berekening op losgelaten? Kan de rooklaag de stellinginhoud ontsteken?
Voor een binnenaanval is verder ook nog een BMI met volledige detectie nodig, een DM1 naar de brandweer en alle verbindingen moeten te controleren zijn.
Wanneer alle bovenstaande vragen beantwoord zijn wil ik misschien de gelijkwaardigheid in overweging nemen, maar niet eerder...