Grote brand school - Delft 26 juni 2006

Auteur Topic: Grote brand school - Delft 26 juni 2006  (gelezen 3688 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #10 Gepost op: 26 juni 2006, 22:41:54
Om een beter beeld te geven van de situatie ter plaatse:

moet je even kijken op de volgende pagina van de site van Ricardo ;)
http://www.bonsang.nl/fotograaf/incident-26062006.htm

aangepast op verzoek door mod René ;)
Brandwacht 1e klas + WVD


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #11 Gepost op: 27 juni 2006, 12:05:48
Om een beter beeld te geven van de situatie ter plaatse:

http://www.bonsang.nl/fotograaf/plaatjes/2006/grote-brand-horststraat-delft-4.jpg
http://www.bonsang.nl/fotograaf/plaatjes/2006/grote-brand-horststraat-delft-8.jpg

Bron en meer foto's: http://www.bonsang.nl/fotograaf/incident-26062006.htm
Mmm Firefly je dacht vast Ricardo heeft zijn post die ik later heb aangepast door er foto's bij te zetten weer aangepast door de links weg te halen, laat ik het dan maar op een manier doen dat hij het niet kan veranderen. Vindt hij vast leuk alhoewel hij toch al aangeeft dat hij dit niet wil door de links al een keer weg te halen!!!

Beetje jammer en onbeschoft om eerst mijn eigen bericht aan te passen door er links in te plaatsen, als ik deze vervolgens weg haal omdat ik dat niet wil worden de foto's nog een keer geplaatst in een eigen post. Is toch weer een aardig minpuntje om dit alles te doen zonder dat iemand hiervan op de hoogte wordt gesteld!

Your making my day  ???
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #12 Gepost op: 27 juni 2006, 12:15:11
Mmm Firefly je dacht vast Ricardo heeft zijn post die ik later heb aangepast door er foto's bij te zetten weer aangepast door de links weg te halen, laat ik het dan maar op een manier doen dat hij het niet kan veranderen. Vindt hij vast leuk alhoewel hij toch al aangeeft dat hij dit niet wil door de links al een keer weg te halen!!!

Beetje jammer en onbeschoft om eerst mijn eigen bericht aan te passen door er links in te plaatsen, als ik deze vervolgens weg haal omdat ik dat niet wil worden de foto's nog een keer geplaatst in een eigen post. Is toch weer een aardig minpuntje om dit alles te doen zonder dat iemand hiervan op de hoogte wordt gesteld!

Your making my day  ???

Inderdaad niet netjes van mij, ben ik met je eens!  ;)
Maar mijn vraag is waarom plaats jij dan alleen een link. ??? Kan toch geen kwaad om één of twee foto's te plaatsen. Alleen een link zegt heel weinig. Ik had hiermee alleen het doel een goed beeld van het incident te geven aan de forumleden. Het maakt het aantrekkelijker en beter leesbaar. Het is duidelijk, ik zal het voortaan niet meer doen.
Brandwacht 1e klas + WVD


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #13 Gepost op: 27 juni 2006, 12:38:20
wel lief zijn tegen elkaar ;) ;) ;D ;D
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #14 Gepost op: 27 juni 2006, 12:42:25
waarom gebeuren dat soort dingen nu nooit bij roc mb dgo?
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #15 Gepost op: 27 juni 2006, 14:08:49
Inderdaad niet netjes van mij, ben ik met je eens!  ;)
Maar mijn vraag is waarom plaats jij dan alleen een link. ??? Kan toch geen kwaad om één of twee foto's te plaatsen. Alleen een link zegt heel weinig. Ik had hiermee alleen het doel een goed beeld van het incident te geven aan de forumleden. Het maakt het aantrekkelijker en beter leesbaar. Het is duidelijk, ik zal het voortaan niet meer doen.
Dan zijn we het daar over eens :) Waarom ik alleen een link plaats is om het volgende, sinds enige tijd verschijnen de foto's van 'grotere incidenten' alleen op deze website. Dit doe ik omdat ik in dienst ben van als fotograaf en ik toestemming heb om deze op mijn website te plaatsen. Als er dan dus foto's elders geplaatst worden zijn ze dus te vinden buiten de site en dat wil ik liever zo veel mogelijk beperken !

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Rene112

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 27 juni 2006, 21:12:23
Dan zijn we het daar over eens :) Waarom ik alleen een link plaats is om het volgende, sinds enige tijd verschijnen de foto's van 'grotere incidenten' alleen op deze website. Dit doe ik omdat ik in dienst ben van als fotograaf en ik toestemming heb om deze op mijn website te plaatsen. Als er dan dus foto's elders geplaatst worden zijn ze dus te vinden buiten de site en dat wil ik liever zo veel mogelijk beperken !

Gr. Ricardo

Ik denk dat Firefly het niet meer heeft gelezen, daarom heb ik het bericht even aangepast Ricardo!
Je uitleg is duidelijk en afspraken... daar moet je je altijd aan houden ;) :D

groeten,
René de Caluwé


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #17 Gepost op: 27 juni 2006, 21:47:05
Dank je René, anders had ik er een paar foto's zelf bij gezet!

Gr. Ricarod
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen