Er werd niet opgenomen...

Auteur Topic: Er werd niet opgenomen...  (gelezen 3569 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #10 Gepost op: 30 juni 2006, 15:47:58
Hoorn ;)

Vandaar ook 'e.o.'. Ik zal er maar 'en ruime omgeving' van maken dan... ;)

Maarre hier in de omgeving had ook een school er een hangen, en die moesten em toen weg halen!

En terecht.    ::)

Gegroet,
Franc


pesje2

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 30 juni 2006, 15:58:53
In ieder geval hebben wij geen stoorzenders hangen in school want er word toch voor heel veel euro's dagelijks gebeld ín school.

Gr. Niels


Lukas074

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 1 juli 2006, 16:06:01
Heb dat ook wel eens gehad, Alleen had ik echt urgente medische hulp nodig. Ik had het telefoontje heelamaal uit laten rinkelen, en op het eind kreeg ik de mededeling dat de oproep niet beandwoord werd en later nog een keer moest proberen. UIteraard gedaan, en kreeg ik een centrale uit een naburige regio. en die moesten weer doorverbinden, wat een gez....


pesje2

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 1 juli 2006, 19:40:18
Heb dat ook wel eens gehad, Alleen had ik echt urgente medische hulp nodig. Ik had het telefoontje heelamaal uit laten rinkelen, en op het eind kreeg ik de mededeling dat de oproep niet beandwoord werd en later nog een keer moest proberen. UIteraard gedaan, en kreeg ik een centrale uit een naburige regio. en die moesten weer doorverbinden, wat een gez....
Idd,

Ik vind het niet zo betrouwbaar hier in Flevoland ik heb ook al van andere mensen gehoord van het moeilijk te bereiken 112 nummer.

Gr. Niels