Er werd niet opgenomen...

Auteur Topic: Er werd niet opgenomen...  (gelezen 3575 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

pesje2

  • Gast
Gepost op: 28 juni 2006, 21:42:20
Hallo,

Vandaag was ik op school, het einde van het jaar dus de kluissleutels moesten ook weer ingeleverd worden.
toen mijn klas nog bezig was met inleveren enzovoort was er een klasgenoot erg misselijk, ze leunde met haar voorhoofd op een tafel in de gang. Ik vroeg wat er was en hoe het ging.
Toen ze niet reageerde had ik mijn mentor erbij geroepen. Toen was ze flauw gevallen en mijn mentor probeerde 112 te bellen.
Maar hier werd niet opgenomen...

Gelukkig bleek achteraf dat er geen ambulance nodig was, maar het was wel erg vreemd dat er niet werd opgenomen.
Wat nou als het ernstiger was geweest en er wel profeesionele hulp nodig was?

Hoe kan er niet worden opgenomen bij de 112 alarmcentrale was mijn vraag? (Almere, Flevoland)

Gr. Niels




Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2006, 22:04:19
Hallo,

Vandaag was ik op school, het einde van het jaar dus de kluissleutels moesten ook weer ingeleverd worden.
toen mijn klas nog bezig was met inleveren enzovoort was er een klasgenoot erg misselijk, ze leuden met haar voor hoofd op een tafel in de gang. Ik vroeg was er was en hoe het ging.
Toen ze niet reageerde had ik mijn mentor erbij geroepen. Toen was ze flauw gevallen en mijn mentor probeerde 112 te bellen.
Maar hier werd niet opgenomen...

Gelukkig bleek achteraf dat er geen ambulance nodig was, maar het was wel erg vreemd dat er niet werd opgenomen.
Wat nou als het ernstiger was geweest en er wel profeesionele hulp nodig was?

Hoe kan er niet worden opgenomen bij de 112 alarmcentrale was mijn vraag? (almere, flevoland)

Gr. Niels



Werd er helemaal niet opgenomen, of is er wel contact geweest met de 112-alarmcentrale, en werd er door de MKA niet opgenomen? En is er met een vast of een mobiel toestel gebeld?

Florian


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2006, 22:36:27
Heb het zelf wel eens gehad toen ik mobiel 112 belde, ik werd doorverbonden met Rijnmond, maar daar heb ik (serieus!) 7 minuten in de wacht gehangen! Ik wist dat het druk was, vandaar dat ik bleef hangen. Na die 7 minuten maar teruggebeld en via het KLPD afgehandeld (betrof aanrijding op de autosnelweg op Rijnmonds grondgebied). Wilden ze me eerst weer doorverbinden met Rijnmond, maar toch maar dringend gevraagd om de MK KLPD.....
greetz,  Enrique


pesje2

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2006, 11:56:58
Er was echt niemand aan de lijn, er werd vanaf mobiel gebeld.

Gr. Niels


IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er
Reactie #4 Gepost op: 29 juni 2006, 12:22:24
Er was echt niemand aan de lijn, er werd vanaf mobiel gebeld.

Gr. Niels

Hij ging dus wel over maar er werd niet opgenomen? Misschien had je een slechte verbinding ofzo? Hoelang heb je aan de lijn gehangen?


pesje2

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 29 juni 2006, 19:19:22
Ik heb 112 zelf niet gebeld, dat deed mijn docent.
Zij kreeg niemand aan de lijn omdat er neit werd opgenomen, en slecht bereik lijkt me sterk midden in de stad


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 29 juni 2006, 21:07:05
Ik heb 112 zelf niet gebeld, dat deed mijn docent.
Zij kreeg niemand aan de lijn omdat er neit werd opgenomen, en slecht bereik lijkt me sterk midden in de stad

Mijn school zit ook in de stad, maar ik heb ook geen bereik omdat ze een kastje hebben hangen dat de zender van het mobieltje stoort ofzo. Maar ''Noodoproep'' kan nog wel, alleen nog nooit geprobeerd of hij dan over echt ging.


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #7 Gepost op: 30 juni 2006, 10:23:28
Mijn school zit ook in de stad, maar ik heb ook geen bereik omdat ze een kastje hebben hangen dat de zender van het mobieltje stoort ofzo.

Lekker dan...    :(  Maar even met het Agentschap Telecom bellen, of ze wat metingen willen verrichten in Medemblik e.o.....    :-X

Maar ''Noodoproep'' kan nog wel, alleen nog nooit geprobeerd of hij dan over echt ging.

Als er echt een (illegale) stoorzender hangt, dan werkt de noodoproep ook niet meer...  :(

Gegroet,
Franc


Target77

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 30 juni 2006, 10:41:11
Mijn school zit ook in de stad, maar ik heb ook geen bereik omdat ze een kastje hebben hangen dat de zender van het mobieltje stoort ofzo. Maar ''Noodoproep'' kan nog wel, alleen nog nooit geprobeerd of hij dan over echt ging.

Hebben ze daarvoor een vergunning dan??  ???


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 30 juni 2006, 12:15:21
Lekker dan...    :(  Maar even met het Agentschap Telecom bellen, of ze wat metingen willen verrichten in Medemblik e.o.....    :-X


Hoorn ;)

Maarre hier in de omgeving had ook een school er een hangen, en die moesten em toen weg halen!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !