Morgen bloedonderzoek: nuchter?

Auteur Topic: Morgen bloedonderzoek: nuchter?  (gelezen 7112 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Michelle1983

• Gast
Gepost op: 29 juni 2006, 17:16:27
Morgen gaan ze bloedprikken, maar ik ben vergeten te vragen of dat nuchter moet.

Stoffen zijn:
[XXX]

Misschien iemand die kan vertellen of dit nuchter moet?

Normaal zou ik dit niet allemaal van mezelf zo online zetten, maar nu is het toch wel nodig.

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2006, 17:22:51
Even de huisartsenpost bellen. Die weten het wel.

SEH zustertje

• SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2006, 17:45:30
Nuchter!    ;)

Michelle1983

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2006, 12:10:11
Het is gelukt, nuchter en wel ... Hoewel het weer hetzelfde verhaal was als altijd: geprikt, prima, naald gaat eruit en ik merk dat ik flauw ga vallen. Met tien minuten liggen, een bekertje water en een liter zweet komt het toch weer goed. Nu ben ik echter de rest van de dag doodop ... Hadden ze 19 jaar geleden toch maar niet misgeprikt  >:(

ED95

• Arts
  • Forum gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2006, 16:19:21
Misprikken is altijd vervelend, ken nog wel wat drama's van medestudenten die in de gang stonden voor de titerbepaling. Voordeel was wel dat we een lekker snoepje mochten uitkiezen na afloop ;D.

Michelle1983

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2006, 09:42:40
Yippie :) Ik mocht toen geloof ik ook speelgoed uitzoeken, maar ben daarna nooit meer van m'n prikangst afgekomen en laat me alleen nog maar prikken in ziekenhuizen.

vesalius

• Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 2 juli 2006, 09:29:49
Misprikken is altijd vervelend, ken nog wel wat drama's van medestudenten die in de gang stonden voor de titerbepaling. Voordeel was wel dat we een lekker snoepje mochten uitkiezen na afloop ;D.

Maak je geen zorgen, wordt nog veel leuker als je gaat oefenen met prikken op elkaar... :D

Kanarie

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 2 juli 2006, 11:48:00
Maak je geen zorgen, wordt nog veel leuker als je gaat oefenen met prikken op elkaar... :D
Ik zeg niks.

Michelle1983

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 26 juli 2006, 17:35:15
Nu, paar weken later dan de resultaten, en het bijna flauwvallen etc. is niet voor niets geweest. Resultaten van het bloedonderzoek zijn van groot belang (overigens niet m.b.t. de dingen waarvoor ik nuchter hoefde te zijn, maar toch :) ).

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #9 Gepost op: 26 juli 2006, 21:13:11
Nu, paar weken later dan de resultaten, en het bijna flauwvallen etc. is niet voor niets geweest. Resultaten van het bloedonderzoek zijn van groot belang (overigens niet m.b.t. de dingen waarvoor ik nuchter hoefde te zijn, maar toch :) ).

Nou ja,gelukkig dan maar dat er iets uit is gekomen!
Sterkte!  ;)
  Ta