Ik zien een aantal juiste antwoorden, wat hierboven staan is zeker zo. De defensie registratie nummers zijn niet te vinden bij de RDW. Het is uberhaupt niet vrij ter inzagen. dus ik zal enkel er een stukje van openbaar maken. heb namelijk geen zin in problemen.
zo als al door Maarten vermeld. gebruikt de Koninklijke Luchtmacht de registratieserie LM en de Koninklijke Marine de registratieserie KM. De Koninklijke Landmacht en de Koninklijke Marechaussee maken gebruik van een aantal registratieseries. De wagen van beide onderdelen staan gewoon door elkaar heen in deze series, Er is dus geen aparte registratieserie voor KMAR voertuigen. Echter niet alle series met de begin letter K worden gebruikt. Slechts een aantal letters worden niet gebruikt. die zijn de volgende registratieseries.
Koninklijke Landmacht (incl. KMAR)
KD-00-00 = klein transportmaterieel zo als fietsen en interne transportmiddelen zo als heftrucks
KL-00-00 = vooral in de begin jaren gebruikt. daardoor vielen hierin veel oude tactische legertrucks
KN-00-00 = vooral in de begin jaren gebruikt. daardoor vielen hierin veel oude tactische legertrucks
KO-00-00 = dienstbusjes vooral veel VW Transporters
KP-00-00 = dienstauto's
KR-00-00 = primair geniematerieel en serie DAF 6x6 trucks
KS-00-00 = motorfietsen
KT-00-00 = primair aanhangers
KU-00-00 = primair aanhangers
KV-00-00 = dienstauto's en dienstbusjes waaronder een aantal van de KMAR
KW-00-00 = alle voertuigen van de Dienst DVVO, hoofdzakelijk vrachtwagens, trailers, dienstauto's en autobussen logistieke dienst
KX-00-00 = primair tanks en gemechanieerd geschut
KY-00-00 = gepantserde voertuigen zo als YPR en de Patria
KZ-00-00 = serie DAF 4x4 4-tons trucks, Mercedes-Benz Gelandewagens
00-KL-00 = serie DAF 4x4 5-tons trucks
00-KP-00 = personenwagens en serie tanks
00-KZ-00 = Mercedes-Benz ambulances en Mercedes-Benz Gelandewagens
Koninklijke Luchtmacht
LM-00-00 = alle voertuigen
Koninklijke Marine
KM-00-00 = alle voertuigen
zo ziet het, er ongeveer uit. hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest.