ambulance kleding dragen buiten werktijd.....

Auteur Topic: ambulance kleding dragen buiten werktijd.....  (gelezen 20869 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Arie.

• Gast
Reactie #40 Gepost op: 18 juli 2007, 03:00:53
Een bijzondere discussie, op zijn minst vreemd dat hij het aandurft om in ambulancekleding te lopen, dit schept toch een bepaalde verwachting van mensen..

Ambulancediensten hebben zelfs een kledingprotocol om te voorkomen dat er mensen met "werkkleding" boodschappen gaan doen !?

Jim

• Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #41 Gepost op: 18 juli 2007, 13:01:37
Citaat
Ambulancediensten hebben zelfs een kledingprotocol om te voorkomen dat er mensen met "werkkleding" boodschappen gaan doen !?

Ik heb er nog nooit van gehoord, en ik zie regelmatig ambulancepersoneel in werkkleding in de supermarkten boodschappen doen. Ik zie daar ook niet echt een probleem in, want zij zijn tenslotte wel ambulancemedewerkers en weten wat ze doen...
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!

peteroff

• Gast
Reactie #42 Gepost op: 18 juli 2007, 16:02:25
In Cluster Apeldoorn kleden wij ons om op de post (we hebben alleen 8 urige diensten) Dus geen privegebruik. Zijn we wel de enige in van de verdere AzNOG.

In onze satalietpost Heerde (en de overige standplaatsen AzNOG) kennen we echter 24 uursdiensten. En ja, dan ga je dus ook even boodschappen doen of een prakkie halen, je moet wel ontbijten, lunchen, dineren en snoepen natuurlijk. Maar dat is toch in elke beroepsgroep? Ik zie regelmatig brandweerlieden, timmermannen, vuilnisophalers, marktmeesters en noem maar op in de detailhandel.

Laatst stond er een heel team tankautospuitgasten in de Etos! OK, uit het kantoortje kwam wel wat rook. Of waren ze misschien aan het werk? Kan ook nog nu ik er over nadenk  ;D

Bart S

• Gast
Reactie #43 Gepost op: 19 juli 2007, 08:16:35

Geen protoco hierl, maar ik zie inderdaad niet in waarom ik in privétijd dat pak moet dragen in een supermarkt. Maar je hebt ze d'rbij, dat geloof ik wel...

ralpje

• Forum gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 19 juli 2007, 13:28:28
Geen protoco hierl, maar ik zie inderdaad niet in waarom ik in privétijd dat pak moet dragen in een supermarkt. Maar je hebt ze d'rbij, dat geloof ik wel...

Omdat je op de weg terug uit je werk nog even wat te eten wilt halen, en je je niet op de post om kan kleden, bijvoorbeeld?

Mystique

• Forum gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 20 juli 2007, 14:41:00
Ik heb er nog nooit van gehoord, en ik zie regelmatig ambulancepersoneel in werkkleding in de supermarkten boodschappen doen. Ik zie daar ook niet echt een probleem in, want zij zijn tenslotte wel ambulancemedewerkers en weten wat ze doen...
Ik was net bij mijn werk, een van de grotere tuincentrums van Nederland (undercover zegmaar  8) (ben vrij)) en toen ik naar buiten liep zag ik een ambulance staan met, blijkbaar,  de chauffeur er in. De verpleegkundige was dus blijkbaar binnen. Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden?

Een tuincentrum is natuurlijk geen supermarkt, en als je een oproep krijgt ben je niet zomaar weer buiten.
*leegheid*

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #46 Gepost op: 20 juli 2007, 15:17:31
Als je alles laat staan ben je zo weer buiten!  ;)

Al die mensen in lease bakken die tussen door even een boodschap doen vallen niet op.... of geloof je nu echt dat die dit ook niet doen...  ::) ::) ;)

Mystique

• Forum gebruiker
Reactie #47 Gepost op: 20 juli 2007, 17:02:45
Als je alles laat staan ben je zo weer buiten!  ;)

Al die mensen in lease bakken die tussen door even een boodschap doen vallen niet op.... of geloof je nu echt dat die dit ook niet doen...  ::) ::) ;)
Goh, redden mensen in lease-bakken ook mensen. dát wist ik nog niet ;)

Wat boeit die benzine mij, ik heb zoiets van, wat voor nut heeft het, je loopt wel in die kleding door de winkel, als er een oproep komt ben je niet 1 2 3 buiten. Zeker niet als je de sluiproute niet kent.
*leegheid*

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #48 Gepost op: 20 juli 2007, 17:23:57
Ik was net bij mijn werk, een van de grotere tuincentrums van Nederland (undercover zegmaar  8) (ben vrij)) en toen ik naar buiten liep zag ik een ambulance staan met, blijkbaar,  de chauffeur er in. De verpleegkundige was dus blijkbaar binnen. Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden?

Een tuincentrum is natuurlijk geen supermarkt, en als je een oproep krijgt ben je niet zomaar weer buiten.

Wie zegt dat er geen oproep was, de chauffeur even zijn ritformulier aan het bijwerken was omdat het niet ernstig was, ze daar VWS stonden, ze alleen koffie haalden...
Arts  www.alphalog.nl

Mystique

• Forum gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 20 juli 2007, 17:26:44
Wie zegt dat er geen oproep was, de chauffeur even zijn ritformulier aan het bijwerken was omdat het niet ernstig was, ze daar VWS stonden, ze alleen koffie haalden...
Dat kan, ik vroeg alleen maar of dit vergelijkbaar was met de supermarkt en of dit wel kon ;)

Tussen haakjes, ik heb niets van een oproep gehoord, en het hele bedrijf weet dat altijd omdat er dan een bepaald iets omgeroepen word zodat de EHBO-ers naar de plaats des onheils kunnen, de chauffeur zat naar buiten te kijken (hij was misschien al klaar met zijn formulieren, dat kan) ze staan daar nooit vws, daar hebben we in ons kleine dorpje een aparte plaats voor die centraal ligt, waar het warm is en waar koffie is, zie voorgaande.
*leegheid*