ambulance kleding dragen buiten werktijd.....

Auteur Topic: ambulance kleding dragen buiten werktijd.....  (gelezen 20899 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

pesje2

• Gast
Gepost op: 30 juni 2006, 20:06:31
Hallo,

Ik vroeg me af of je ambulance kleding mag bestellen.
Niet de bekende met reflecterende strepen (geel/blauw) maar gewoon zo'n blauwe polo-shirt.

Ik weet niet of ik de winkel mag noemen maar hier die foto (haal uit de link de winkel ;)):

En de prijs is ook niet duur voor een polo, mag je hem misschien wel dragen als je de 'star of life' eraf haalt?

Gr. Niels

pesje2

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2006, 19:38:38
Hallo,

Staat er "Ambulance" op de achterkant?

Gr. Niels

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #2 Gepost op: 2 juli 2006, 00:30:40
Beste ambufan, je kan het beste een mooi Tshirt nemen en er een ambulancebadge uit het buitenland op bevestigen, staat leuk, is ook nog eens origineel (in veel gevallen  ;) ) en je hebt geen probleem dat je gezien wordt als een nederlandse ambulancezorgverlener  :) voor d ebadges kan je o.a. terecht op hulpverleningswinkel.nl en ambulancestore.nl
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Karim

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 2 juli 2006, 11:36:56
Hallo,

Staat er "Ambulance" op de achterkant?

Gr. Niels

Nee, op bovenstaand t-shirt wat jij hier afbeeld staat niet het woord ambulance op de achterkant, enkel de SOL op de voorkant  ;)

tatujordi

• Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
    • Ambulancesite.nl
Reactie #4 Gepost op: 2 juli 2006, 19:30:41
Hallo

Ik heb deze polo ook en ben er 2 jaar geleden verschillende keren mee naar opendagen geweest waar niemand mij er wat van heeft gezegd. Ook heb ik hem naar school gedragen. ben er ook mee naar posten geweest waar er niets van werd gezegt dus denk dat het geen probleem is.

Jordi

Sajo

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 3 juli 2006, 12:57:56
Jullie hebben het over een tshirt,
Maar is het niet van de absurde dat je bij een winkel voor brandweerspullen (in r'dam) tegen een leuk prijsje je voor kan doen als volledig ambulance medewerker daar verkopen ze werkelijk de duvel en zn ouwe moer op dit gebied. en dat mag dus ook gewoon blijkbaar

Karim

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 3 juli 2006, 15:38:32
Er lopen nu 2 theads in verschillende subfora over 't zelfde onderwerp, misschien dat 'n modje ze even kan samenvoegen ?

Dit is het andere: Dragen van logokleding door hulpverleningsgeinteresseerden

Karim

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 3 juli 2006, 15:39:45
Hallo

Ik heb deze polo ook en ben er 2 jaar geleden verschillende keren mee naar opendagen geweest waar niemand mij er wat van heeft gezegd. Ook heb ik hem naar school gedragen. ben er ook mee naar posten geweest waar er niets van werd gezegt dus denk dat het geen probleem is.

Ik denk ook niet dat er iemand snel moeilijk zal doen als jij in 'n dergelijk uniform loopt. Jij kan elk uniform wel aantrekken wat je wilt, maar gezien je leeftijd (13, 14) kan iedereen wel zien dat je toch niet echt die functie kan bekleden en 't dus gewoon voor de lol draagt.  ;)

pesje2

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 3 juli 2006, 16:39:11
Hallo,

Er zijn dus nogal wat verschillen van meningen.
Ben bijna 16, dus word ik nog niet aangezien voor hulpverlener en ik denk dat heel vele mensen er niet eens op letten dat het een ambulance-shirt is.

Tenzij je met zo'n heel blauw geel uniform gaat lopen met reflecterende strepen maar dat word een ander verhaal.

Gr. Niels

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 3 juli 2006, 17:30:49
Wat ik me dus afvraag, waarom zou je met een ambulance shirt aan gaan lopen?
Komt bij mij een beetje als een wanna-bee over, er is hier ook altijd zo'n jongen die met open dagen met een brandweer jas aan loopt, vind ik ook altijd een beetje wanne-bee achtig.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !