Open dag Leeuwarden 12 juli

Auteur Topic: Open dag Leeuwarden 12 juli  (gelezen 1442 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jwpots

  • Gast
Gepost op: 4 juli 2006, 10:40:15
12 juli Open Dag Brandweer Leeuwarden
Bron: Gemeente Leeuwarden 

Op spectaculaire wijze zal burgemeester Geert Dales de open dag van Brandweer Leeuwarden om 13.00 uur openen. Op woensdag 12 juli 2006 laat Brandweer Leeuwarden belangstellenden een kijkje nemen achter de schermen. Deze open dag is van 13.00 tot 18.00 uur.   
Op het terrein rondom de kazerne worden vele demonstraties en voorlichting gegeven waarbij duidelijk wordt dat de brandweer meer doet dan alleen het blussen van branden. Ook zijn veel andere hulpverlenende organisaties aanwezig waarmee de brandweer samenwerkt, o.a. de Brandwondenstichting, Politie, SIGMA-team, reddingshondengroep, en het Nederlandse Rode Kruis.

Brandpreventie krijgt extra aandacht tijdens de open dag. Medewerkers van Brandweer Leeuwarden staan klaar om vragen te beantwoorden op het gebied van brandpreventie, het voorkomen van gevaarlijke situaties en het veilig kunnen vluchten bij brand.

De brandweerkazerne is tijdens de open dag uitsluitend bereikbaar via het parkeerterrein van de Albert Heijn XL aan de Tijnjedijk te Leeuwarden. U kunt hier ook uw fiets of auto parkeren.

Groet
Johan




brw opsterland freak

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #1 Gepost op: 7 juli 2006, 20:18:14
ik ga mischien wel even een kijkje nemen.
(hangt van vervoer af)


Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #2 Gepost op: 7 juli 2006, 21:01:31
Vreemde dag om dit op een woensdagmiddag in de zomer te doen. Men had beter even kunnen wachten, dan hadden ze de nieuwe hoogwerker en de nieuwe TS kunnen laten zien.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


jwpots

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 7 juli 2006, 21:19:08
Vreemde dag om dit op een woensdagmiddag in de zomer te doen. Men had beter even kunnen wachten, dan hadden ze de nieuwe hoogwerker en de nieuwe TS kunnen laten zien.

Eric
Denk dat het een vakantieaktiviteit voor de jeugd is, vergelijkbaar met het Haagse brandweerfeest. Dat is ook altijd op de woensdagmiddag.

Groet
Johan


Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #4 Gepost op: 8 juli 2006, 12:05:57
Denk dat het een vakantieaktiviteit voor de jeugd is, vergelijkbaar met het Haagse brandweerfeest. Dat is ook altijd op de woensdagmiddag.

Groet
Johan

Ja dat zou inderdaad kunnen, zal wel een bewuste keus zijn geweest.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #5 Gepost op: 8 juli 2006, 12:48:11
op deze manier bereiken ze inderdaad minder hoge bezoekersaantallen dan op een zaterdag. wel jammer ik had er wel willen kijken maar ik kan niet op een woensdagmiddag  :-[


brw opsterland freak

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #6 Gepost op: 8 juli 2006, 12:54:39
in friesland zijn op woensdag de basisscholen nog niet vrij ja de midags wel ja dat kan wel aleen de hogere scholen zijn vrij.
en ik had het ook liever op zaterdag gehad maar he is al 75% zeker dat ik ga en dan knip ik wel even wat fotos voor je jelmer dien je verzoek maar in van de voertuigen.


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #7 Gepost op: 8 juli 2006, 15:20:50
Ik ben op de 12e ook lekker vrij dus kan ik ook een kijkje nemen  ;)


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #8 Gepost op: 12 juli 2006, 17:35:33


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #9 Gepost op: 13 juli 2006, 12:48:17
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl