0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Het is ongeveer het ergste wat je je als fotograaf kunt voorstellen. Natuurlijk gebeurt er wel eens iets met een digitale geheugenkaart waardoor je weekendproductie opeens weg is of er anders uitziet dan je gedacht had. Vroeger raakte er bij het lab wel eens een diarolletje weg of ging er iets mis bij het ontwikkelen. Maar je hele dia-archief in vlammen te zien opgaan, dat is een drama van de eerste orde.Dat gebeurde gisteren bij Frits van Eldik, die samen met zijn compagnon Daniel van den Hoek zijn kantoor had in een bedrijfspand in Huizen. De grote brand in een garagebedrijf sloeg over naar het naastgelegen bedrijfspand, waar Frits en Daniel hun kantoor hadden. Daardoor ging het volledige dia-archief van Frits van Eldik Fotografie, dat de periode 1983 tot 2001 besloeg, in vlammen op. Grotendeels uniek materiaal, met onder andere de volledige loopbaan van Jos Verstappen en heel veel beeld van de nationale en internationale autosport uit die periode. Frits en Daniel, we wensen jullie van harte heel veel sterkte bij al deze ellende, en als we kunnen helpen, doen we dat natuurlijk graag! Redactie AUTOSPORT.NL Fast Company Group http://www.autosport.nl/actueel/news.php?keuze=bericht&rubriek=5&bericht=3316
Ingezet materiaal:TS 733 Huizen TS 731 Huizen TS 732 Huizen TS 632 BlaricumTS 741Laren TS 644 Hilversum TS 441 Nederhorst den bergTS 738 EemnesTS Amersfoort-centrum (bluspeleton Utercht)TAS 47-513 maarssenHA+DP 47-516 MaarssenTS Baarn (bluspeleton Utercht)TS Woudenberg (bluspeleton Utercht)TS Soest (bluspeleton Utercht)HV Baarn (bluspeleton Utercht)HA+DPH Amersfoort-centrum (bluspeleton Utercht)HW 650 Naarden-BussumHW 655 Hilversum HW 751 Huizen HW 771 HuizenBluspeleton FlevolandOVD 910OVD 920OVD 930 H-OVD 950ROGS 940Regionale commandantDP-U 1 507DP-U 2 506VC 599Adem lucht 509Commando bak 508Regionaal haakarmvoertuig 582Regionaal haakarmvoertuig 583Regionaal haakarmvoertuig 585Regionaal haakarmvoertuig 668 Bussum
Misschien een beetje off topic, maar als groot autosport fanaat vind ik dit erg triest
Ik mis nog wat..............
Dit is niet offtopic,dit ilustreert de ellende wat zo,n brand met zich meebrengt Ik ook,een OVD
En een redvoertuig
jaaa,kwam die ook niet toevallig uit Baarn
Pfff die was incompleet.....Nee een ander redvoertuig...