0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Denk niet dat we daar achter zullen komen. Aangezien we alleen zicht hebben op de achterzijde. En er een kleine 10tal van deze 170D11FA uitvoeringen in Nederland hebben rondgereden. En de meeste in de jaren negentig zijn afgevoerd.
Nog geen oplossing voor de DAF ? Ik gooi er dan maar een nieuwe op gevonden op de site van DVD Ludbreg (Kroatië)een TAS Mag-Deutz 170D11F 4x4 (!) met de typische Motorkracht opbouwHeeft er iemand een idee van de Nederlandse afkomst ? ? ?
Nee, niet van Baarn, die heeft 2 stortzkoppelingen, maar mogelijk van Moerkapelle???
Nee Jan, Moerkapelle heeft de slangkoppeling zowat op het eind niet onder het rolluik zitten en heeft aan de rechterkant onder de manschappenkabine de dieseltankinlaat. De wagen van Baarn Lage Vuursche komt er heel dichtbij alhoewel deze wagen geen tranenplaat op de onderkast heeft en de gezochte wel.GroetJohan
heren, heren, (en dames ?)Nu heb ik het een poosje aangekeken, maar kwam er werkelijk niemand op het idee om "Gemert" te roepen......... Groeten,Joop
INderdaad identiek kijk maar naar het nummerbord