Is dit een Ex-Nederlander?

Auteur Topic: Is dit een Ex-Nederlander?  (gelezen 8263 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jwpots

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 8 oktober 2006, 11:51:56
Denk niet dat we daar achter zullen komen. Aangezien we alleen zicht hebben op de achterzijde. En er een kleine 10tal van deze 170D11FA uitvoeringen in Nederland hebben rondgereden. En de meeste in de jaren negentig zijn afgevoerd.
Louis, ik denk dat jij geen idee hebt hoeveel er gereden hebben van dit type Magirus. In de database heb ik er al 49 staan met bouwjaren die liggen tussen 1972 en 1980.

Groet
Johan


ajax

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 8 oktober 2006, 14:28:45
Nog geen oplossing voor de DAF ?  ;D

Ik gooi er dan maar een nieuwe op



gevonden op de site van DVD Ludbreg (Kroatië)
een TAS Mag-Deutz 170D11F 4x4 (!) met de typische Motorkracht opbouw

Heeft er iemand een idee van de Nederlandse afkomst ? ? ?



deze kan wel eens uit baarn komen


j.scheele

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 8 oktober 2006, 14:44:25
Nee, niet van Baarn, die heeft 2 stortzkoppelingen, maar mogelijk van Moerkapelle???


jwpots

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 8 oktober 2006, 14:52:07
Nee, niet van Baarn, die heeft 2 stortzkoppelingen, maar mogelijk van Moerkapelle???

Nee Jan, Moerkapelle heeft de slangkoppeling zowat op het eind niet onder het rolluik zitten en heeft aan de rechterkant onder de manschappenkabine de dieseltankinlaat. De wagen van Baarn Lage Vuursche komt er heel dichtbij alhoewel deze wagen geen tranenplaat op de onderkast heeft en de gezochte wel.

Groet
Johan


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #24 Gepost op: 8 oktober 2006, 19:37:39
Nee Jan, Moerkapelle heeft de slangkoppeling zowat op het eind niet onder het rolluik zitten en heeft aan de rechterkant onder de manschappenkabine de dieseltankinlaat. De wagen van Baarn Lage Vuursche komt er heel dichtbij alhoewel deze wagen geen tranenplaat op de onderkast heeft en de gezochte wel.

Groet
Johan

Die tranenplaat kan natuurlijk later aangebracht zijn.

Hier trouwens nog een Motorkracht Magirus. Deze doet nu dienst bij CSA in Mainz-Kostheim, gemeente Wiesbaden. Ik weet niet waar hij oorspronkelijk dienst deed, Bouwjaar is mij ook nog niet bekend.



Aaldert


j.scheele

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 8 oktober 2006, 20:42:18
ja, je hebt gelijk, maar die van Baarn is het zeker niet.
heeft aan elke kant 2 stortz-koppelingen, zie fotootje.
Dak is trouwens ook wat anders bepakt.

jan

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


Foto Joop

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 17 oktober 2006, 22:52:23
Nog geen oplossing voor de DAF ?  ;D

Ik gooi er dan maar een nieuwe op



gevonden op de site van DVD Ludbreg (Kroatië)
een TAS Mag-Deutz 170D11F 4x4 (!) met de typische Motorkracht opbouw

Heeft er iemand een idee van de Nederlandse afkomst ? ? ?



heren, heren, (en dames ?)

Nu heb ik het een poosje aangekeken, maar kwam er werkelijk niemand op het idee om "Gemert" te roepen......... :o

Groeten,

Joop


jwpots

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 17 oktober 2006, 23:08:33
heren, heren, (en dames ?)

Nu heb ik het een poosje aangekeken, maar kwam er werkelijk niemand op het idee om "Gemert" te roepen......... :o

Groeten,

Joop
Kijk, stille wateren....................... Maar welke van de twee dan ? Heb de foto's erbij gehouden en het kan inderdaad wel kloppen. Gemert had 2 identieke Magirussen waarvan er 1 later een voorbouwlier heeft gekregen.





Groet
Johan


Gast

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 18 oktober 2006, 00:59:32
INderdaad identiek ;) kijk maar naar het nummerbord


jwpots

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 18 oktober 2006, 01:17:01
INderdaad identiek ;) kijk maar naar het nummerbord
Sorry, pas het gelijk aan.

Dit is de goede:


Groet
Johan