22 & 23 September: Rescue Equipment Beurs IJMUIDEN

Auteur Topic: 22 & 23 September: Rescue Equipment Beurs IJMUIDEN  (gelezen 2455 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vincent

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
    • Reddingshop.nl
Gepost op: 5 juli 2006, 22:04:33
Verzonden persbericht:

Vrijdag 22 en zaterdag 23 september 2006 zal de derde Rescue Equipment Beurs plaats vinden in de jachthaven Seaport Marina te IJmuiden.

Twee dagen lang zal de jachthaven Seaport Marina in het teken staan van hulpverleningsmateriaal dat op en rondom het water door professionele hulpverleners gebruikt wordt. Bezoekers kunnen het geëxposeerde materieel en materiaal bekijken, testen en dus ervaren!

Buiten aan de steiger liggen diverse boten en RIB’s te wachten op een uitdagende testvaart op open zee of op wat rustiger water. Binnen in de expositiehal zijn de meest toonaangevende importeurs en fabrikanten aanwezig van onder andere buitenboordmotoren, beschermende kleding, reddingsvesten, signaleringssystemen, boten, terreinwagens/ATV’s, (veiligheids)opleidingen, medische apparatuur en toebehoren en communicatie- en navigatieapparatuur. Naast bovengenoemde exposanten zullen ook de KNRM en reddingshonden aanwezig zijn op de Rescue Equipment Beurs met zeer spectaculaire demonstraties.

Tijdens de derde editie van de REB zullen er voor het eerst proefritten gemaakt kunnen worden met diverse 4x4 terreinvoertuigen op het IJmuidense strand. Onder begeleiding van de exposant zult u een proefrit kunnen maken met een terreinwagen. Tijdens deze proefrit maakt u nader kennis met het voertuig en zult u zijn eigenschappen kunnen ervaren. Tevens bestaat de mogelijkheid om beter geïnformeerd te worden over het desbetreffende voertuig.

De beurs is beide dagen geopend van 10.00 tot 17.00 uur. Een toegangsvoucher is gratis te downloaden op onze website. Voor meer informatie over de Rescue Equipment Beurs of uw gratis toegangsvoucher, surf naar de website www.re-beurs.nl!





Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 23 september 2006, 19:34:32
Ik vond het niet zo heel erg byzonder. Wel even leuk bij Marelko naar ledjes gekeken, mooie boten gezien (nieuwe boot duikers amsterdam) en de oude lag er ook. Binnenwater beheer amsterdam. En ben even mee geweest met die zwarte RIB met inboard (80 km per uur  :P :P :P :P :P :P echt heel vet)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #2 Gepost op: 24 september 2006, 01:31:55
jaja, die bootjes waren kick :P vond het wel weer leuk om te zien. Alles op gebied van waterredding bij elkaar, zonder andere hulpverleningsinstanties er tussen door. Verder verslag volgt als ik uitgeslapen ben... ;) ohwja, die TP marine boten waren vet ;) enne, heb ik al gezegd dat die boten wel cool waren? ::)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #3 Gepost op: 24 september 2006, 13:59:00
jaja, die bootjes waren kick :P vond het wel weer leuk om te zien. Alles op gebied van waterredding bij elkaar, zonder andere hulpverleningsinstanties er tussen door. Verder verslag volgt als ik uitgeslapen ben... ;) ohwja, die TP marine boten waren vet ;) enne, heb ik al gezegd dat die boten wel cool waren? ::)

Had ik al gezegd dat ik foto´s wil zien? ::)
Dat is namelijk wel zo ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 24 september 2006, 20:38:33
jaja, die bootjes waren kick :P vond het wel weer leuk om te zien. Alles op gebied van waterredding bij elkaar, zonder andere hulpverleningsinstanties er tussen door. Verder verslag volgt als ik uitgeslapen ben... ;) ohwja, die TP marine boten waren vet ;) enne, heb ik al gezegd dat die boten wel cool waren? ::)

trouwens, ik merkte pas later dat jij bij de balie stond toen me pa en ik binnenkwamen hahah
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #5 Gepost op: 24 september 2006, 22:46:23
...en dan spreekt ie me ook niet ff achteraf aan he... :P maare dan stond je er dus bij toen ik gepromoveerd werd tot administrator op het reddingsnet.nl forum :D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 25 september 2006, 20:22:16
uuuh
ik kwam binnen toen jij met die man aan het praten was en ik en me pa naar die vrouw moesten :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #7 Gepost op: 25 september 2006, 22:10:33
vond je ook zo erg... :P

le premier imprèssion:





Meer foto's volgen waarschijnlijk op de website www.re-beurs.nl.

en ohwja, heb ook nog wat forumleden gespot... met... jawel... een nikon... :-X


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #8 Gepost op: 25 september 2006, 22:21:10
en ohwja, heb ook nog wat forumleden gespot... met... jawel... een nikon... :-X
http://img106.imageshack.us/img106/6595/img7895kleinrf1.jpg

Zag ie jou ook? :P

Leuke foto's Roland, met name die TP Marine, Santana en de Quad (er blijf weinig over ::)) ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #9 Gepost op: 25 september 2006, 22:26:59
denk niet dat ie me gezien heeft... met een telelens gemaakt he :P