Nou nou wat een reacties op het filmpje zeg, is het allemaal wel zo erg als het er uit ziet.
Als je goed naar het filmpje kijkt heeft de avk best veel lol en heeft hij het veel te druk met
mensen omarmen .
Begrijp me goed ik praat het gedrag van het dansende volk op het dak niet goed hoor , maar
had de ambu op een wat handigere plek neergezet. Dan was deze atractie er misschien niet
geweest. Maar zoals al eerder te lezen was was er geen filmpje dan had er geen mens zo'n
ophef over gemaakt.
Het is zeker zo erg als het eruit ziet, wat je namelijk ziet is dat er geen totaal geen respect meer is voor de ambulance en het personeel, en zoals de ach als de avp kunnen er de lol ook echt niet van in zien en proberen die gasten eraf te praten.
En die avp is echt niet bezig met mensen "te omarmen", er gaan wat gasten aan hem hangen ja, maar da's heel wat anders.
Maar even iets anders .............. wat een enorme omschakeling zeg, van bedreiging / mishandeling .
Naar een uit de hand gelopen feest, lijkt mij niet echt gepast. Wat denken jullie hoe de hulpverleners
zullen reageren als ze deze berichten zelf eens lezen?
Moest ik ff kwijt.
Ik vindt 't helemaal geen "enorme omschakeling" ,beide situatie's gaan namelijk over het totale gebrek aan respect voor de ambulance en hun bemanning.
En de ene groep uit dat door verbaal en fysiek geweld, en de andere groep door gewoon bovenop een ambulance te gaan staan dansen en de opmerkingen van het personeel te negeren, en het nog grappig vinden allemaal ook.