Morgen bloedonderzoek: nuchter?

Auteur Topic: Morgen bloedonderzoek: nuchter?  (gelezen 7118 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Michelle1983

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 31 augustus 2006, 17:31:59
Vandaag onverwacht weer geprikt, ander ziekenhuis (Amsterdam i.p.v. Tilburg) en ook weer dingen waarvoor ik eigenlijk nuchter moest zijn (maar dat red ik om 14.00 niet meer *goh*), maar als ik maar onthield wat ik gegeten had, dan was het niet een heel groot probleem. Verder alles hetzelfde en de "nuchter-zaken" zijn ook maar bijvangsten, hormonen here we go!

Belangrijkste nieuws: niet flauwgevallen :) Liggend laten prikken, doorblijven praten met de man die het deed (ga je naar Amsterdam, kent ie het dorp waar je vandaan komt heel goed :D), naald eruit en geen enkel probleem! Voortaan als ik weer in Amsterdam moet, wil ik aleen maar hem  ;D

Mystique

• Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 31 augustus 2006, 21:29:48
Ah, mooi, goedzo;)

Moet je vaak bloedprikken?
*leegheid*

Michelle1983

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 31 augustus 2006, 21:49:43
Nog niet, maar waarschijnlijk door wat er speelt over een tijdje elke 3 maanden, maar ach het heeft dan veel nut voor me :)

Mystique

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 1 september 2006, 21:38:03
Mag ik vragen wat je (waarschijnlijk) hebt?

Vaak raak je overigens wel 'gewent' aan het bloedprikken. Ik heb eigenlijk altijd verschillende mensen, en de een kan het beter dan de ander. Als je iedere week bloed moet prikken zoals ik eerst, en je vind het eng, zit je wel met een probleem zeg  ---
*leegheid*

Michelle1983

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 2 september 2006, 00:28:58
Mag ik vragen wat je (waarschijnlijk) hebt?

Vaak raak je overigens wel 'gewent' aan het bloedprikken. Ik heb eigenlijk altijd verschillende mensen, en de een kan het beter dan de ander. Als je iedere week bloed moet prikken zoals ik eerst, en je vind het eng, zit je wel met een probleem zeg  ---

Ik hou het even voor mezelf (iets te privé ;)). Maar laat ik zeggen dat het vooral te maken heeft en zal hebben met hormoonniveaus.

Gast48368

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 2 september 2006, 00:34:45
Ik hou het even voor mezelf (iets te privé ;)). Maar laat ik zeggen dat het vooral te maken heeft en zal hebben met hormoonniveaus.

snap het al............heel veel sterkte ermee............ ;) :)

Mystique

• Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 2 september 2006, 21:02:43
Ik vind dat je volledig in je recht staat hoor, vind het ook niet gek dat je het niet verteld. Wel veel succes en sterkte ermee  :)
*leegheid*