Ambulancepersoneel belaagd - Amsterdam 13-06-2006

Auteur Topic: Ambulancepersoneel belaagd - Amsterdam 13-06-2006  (gelezen 4664 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #20 Gepost op: 17 juni 2006, 16:41:09
Dachten die gasten dat ook? "Zullen we er alleen maar aan denken,en niet daadwerkelijk de ambulancemensen belagen"

Blijkbaar niet Peter :-\
Dat die gasten die dat gedaan hebben idioot zijn, daar zijn we het over eens. Het maakt alleen totaal niet uit of het nou een turk, een marokkaan, een antilliaan, surinamer of een rasechte hollander is. Het is en blijft idioot.
Om dan gelijk de marokkaanse bevolking te generaliseren vind ik niet rechtvaardig. Dat het weer marokkanen zijn, dat is een feit, maar geen reden om naar alle marokkanen "uit te halen". Ik ken gelukkig een groot aantal marokkanen die dit verafschuwen en zich diep schamen voor het gedrag van die gasten. Als ze dan door zo'n opmerking op één hoop worden gegooid met dat tuig, kan ik me zo voorstellen (en ik hoop dat anderen dat ook kunnen) dat zoiets heel moeilijk en confronterend is.

Dat is het laatste dat ik over die opmerking van Sam zeg. De mod's bepalen wat ze ermee doen. Eventuele reacties zie ik wel via mail of PM.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


helm

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 17 juni 2006, 18:45:31
Ik ken gelukkig een groot aantal marokkanen

Waar ken jij die van?  :)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #22 Gepost op: 19 juni 2006, 18:34:02
Waar ken jij die van?  :)

Ik werk in een kas en daar lopen er nogal een aantal rond. In vijf jaar heb ik er aardig wat leren kennen ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #23 Gepost op: 13 juli 2006, 20:12:12
10 Arrestaties in zaak Mirandabad

13-7-2006 De recherche heeft deze week tien jongeren gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij de mishandelingen, vernielingen en ongeregeldheden in het De Mirandabad op 12 juni.
Op die bewuste maandag werden bij de hulpverlening aan een onwel geworden jongeman hulpverleners belaagd en geslagen. Daarnaast werd het ambulancepersoneel belet om eerste hulp te bieden.
Negen verdachten worden voorgeleid voor de rechter-commissaris. Eén verdachte is heengezonden. Het onderzoek duurt voort en meer arrestaties worden niet uitgesloten.
 
 
bron: AT5