Dodelijk ongeval - Hilversum 10-07-06

Auteur Topic: Dodelijk ongeval - Hilversum 10-07-06  (gelezen 1655 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Foto Miché

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 330
  • Foto Miché
    • Foto Miché   Brandweer fotografie 112 fotografie Persfotografie
Gepost op: 11 juli 2006, 16:02:00
Dodelijk ongeval Hilversum
(Noord Holland) 
 
AMBU LIFELINER 1 / MMT: INZET MKA:GOOI EN VECHTSTREEK, HILVERSUM,SOESTDYKERWEG, COORD.M-15-C, MOG NEUROTRAUMA


Pr 1 ESSO BENZINESTATION SPORTP SOESTDIJKERSTRAATWEG 36 HILVERSUM HV676 TS646 OvD920 Inzet calamiteitenscherm bij aanrijding



 

 Een 55-jarige fietster uit Hilversum is overleden na een zwaar ongeval aan de Soestdijkerstraatweg gisteren. De vrouw werd door een auto geschept.

Er moest een traumateam ter plaatse komen om de vrouw te stabiliseren voor vervoer. De vrouw werd met ernstig hoofdletsel naar de intensive care van het Utrechts Medisch Centrum gebracht waar ze later overleed.

De toedracht van het ongeval is onbekend. De politie stelt een onderzoek in. Ooggetuigen zeggen dat de de 27-jarige bestuurder veel te hard reed. Ook meldden zij lange remsporen op het wegdek.

 
voor meer foto's
www.112actueel.nl
www.fotomix.nl
www.rjakma.nl


twitter : @fotomiche , @regio14nl


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2006, 17:32:55
Die remsporen zie ik inderdaad ook al wel staan... en ik gok dat de snelheid inderdaad vrij hoog gelegen moet hebben, vanaf 50 km/h hoef je niet zo te remmen als op de foto van de remproef volgens mij ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


officiertje

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2006, 19:50:45
Ook een paar fotootjes op http://www.rbgv.nl

 ??? bestond die site nog ??