GRIP 1 Zeer grote brand bedrijfsverzamelgebouw - Barneveld 10-07-2006

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand bedrijfsverzamelgebouw - Barneveld 10-07-2006  (gelezen 9122 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
09:31:18 10-07-06 22 G BRAN P 1 ondersteuning BARNEVELD met sbw
607100931180706119      0706119 BRW Amersfoort ( Kazernealarm Hoofdpost )
607100931180706001      0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Euh.... ik mis een paar incidentjes begrijp ik (net wakker he) ;)

Is een brand van gisteren: natuur brand


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Zeer grote brand op Harselaar
BARNEVELD - Op bedrijventerrein Harselaar woedt momenteel een grote, uitslaande brand. De brandweer kan nog geen details melden. De brand is bij een bedrijf aan de Harselaarseweg. Meer informatie vandaag in de Barneveldse Krant.

bron: Barneveldse Krant


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Grote brand in bedrijvencomplex Barneveld

Uitgegeven: 10 juli 2006 09:49

BARNEVELD - In een complex met kantoren en bedrijven aan de Harsselaarseweg in Barneveld woedt maandagochtend een grote brand. Dat liet de brandweer weten.

De brand brak rond half negen uit in een bedrijf dat geschenkverpakkingen produceert. Het vuur slaat over naar andere delen van het complex dat tussen de 3000 en 4000 vierkante meter groot is. De brand gaat gepaard met grote rookontwikkeling. Volgens de brandweer zijn alle personen uit het complex gehaald. De directe omgeving rond het gebouw is afgezet.


Bro:nu.nl


rdbruin

  • Gast
Twee foto's van de rookontwikkeling van de brand in barneveld!
Toen straks was de rook nog zwarter als nu, maar geeft toch een beetje een indicatie




RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Welkom op het forum.
Met deze foto's is Ronald ook weer tevreden.  ;)

Moet eerlijk zeggen dat ik gezien de berichten, heftigere rookwolken had verwacht.


CLUT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Dit forum is het helemaal !
Welkom op het forum.
Met deze foto's is Ronald ook weer tevreden.  ;)

Moet eerlijk zeggen dat ik gezien de berichten, heftigere rookwolken had verwacht.

Je weet nooit van hoever de foto's genomen zijn toch  ::) Geeft altijd weer vertekend beeld vind ik, dan kom je dichter bij en wordt het alleen maar groter en groter ;)


rdbruin

  • Gast
Gezien de berichten waren de wolken ook veel zwarter en erger. bedacht me alleen net pas dat ik wel eens een foto kon nemen :) en de afstand met de auto vanaf mijn huis tot de brand is ong. 10 min.
Hemelsbreed echt geen idee, best lastig inschatten


Feder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 854
De brandweer in Noord-Oost Gelderland heeft het er maar druk mee.  Eerst al de natuurbrand op de Veluwe, dan een ernstig ongeluk op de A1 tussen Stroe en Barneveld, en enkele minuten later de grote brand in Barneveld. Naar dat laatste incident zijn korpsen uit wel bijna 15 plaatsen gestuurd!


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Grote brand in bedrijvencomplex Barneveld
Uitgegeven: 10 juli 2006 09:49
Laatst gewijzigd: 10 juli 2006 10:41

BARNEVELD - In een complex met kantoren en bedrijven aan de Harsselaarseweg in Barneveld woedt maandagochtend een grote brand. Dat liet de brandweer weten.

De brand brak rond half negen uit in een bedrijf dat geschenkverpakkingen produceert. Het vuur slaat over naar andere delen van het complex dat tussen de 3000 en 4000 vierkante meter groot is.


De brand gaat gepaard met grote rookontwikkeling. Volgens de brandweer zijn alle personen uit het complex gehaald. De directe omgeving rond het gebouw is afgezet.


www.nu.nl


Hoe zou het met die agenten zijn?