GRIP 1 Zeer grote brand bedrijfsverzamelgebouw - Barneveld 10-07-2006

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand bedrijfsverzamelgebouw - Barneveld 10-07-2006  (gelezen 9231 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Het gaat niet om de eerste TS maar om het feit van een binnenbrand en als je dan toevallig zwarte rook ziet ga je toch iets sneller en harder rijden.

Gr. Vincent
Dus dan moet je maar politieauto's ondersteboven rijden? Sorry. maar als je een politieauto met striping aanrijdt als brandweervrijwilliger ben je toch wel heel fout bezig..... dan zit je met oogkleppen op in de auto en mogen ze wat mij betreft een Art 130 vordering doen....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Dus dan moet je maar politieauto's ondersteboven rijden? Sorry. maar als je een politieauto met striping aanrijdt als brandweervrijwilliger ben je toch wel heel fout bezig..... dan zit je met oogkleppen op in de auto en mogen ze wat mij betreft een Art 130 vordering doen....

Ik zal maar zegge ik was er niet bij,dus kan ik niet oordelen wie of wat er fout is gegaan,een ongeluk zit in een klein hoekje alleen onafhankelijk onderzoek kan de schuldige misschien aanwijzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Ik zal maar zegge ik was er niet bij,dus kan ik niet oordelen wie of wat er fout is gegaan,een ongeluk zit in een klein hoekje alleen onafhankelijk onderzoek kan de schuldige misschien aanwijzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daarom zegt JVO ook 'als'. Hij maakt niemand schuldig in zijn bericht.  ::)

(ps: ik denk dat je jouw toetsenbord even moet laten nakijken. Het uitroepteken blijft hangen.  ;) )


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Ik zal maar zegge ik was er niet bij,dus kan ik niet oordelen wie of wat er fout is gegaan,een ongeluk zit in een klein hoekje alleen onafhankelijk onderzoek kan de schuldige misschien aanwijzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh ja... want een brandweerman kan het nooit gedaan hebben... het was vast de politieagent, die had iemand vanaf het fietspad met de auto moeten verwachten met een snelheid waardoor je auto over de kop slaat als ie je raakt ::) maar idd de ongevallendienst zal wel met een conclusie komen.... alleen hoef je volgens mij geen raketgeleerde te zijn om 1 en 1 op te tellen tot 2... ::) maar we gaan het wel horen hoop ik :)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Als deze aanrijding met het politievoertuig veroorzaakt is door een Brandweerman op weg naar de Kazerne/Brandadres vind ik dit een kwalijke zaak, diegene heeft dan nog heeeeel wat uit te leggen :o

En hoe erg een brand, ongeval, ramp ook is, officieel gezien moet je je gewoon aan de regeltjes houden waar iedereen zich aan houdt en heb je op geen enkel gebied recht op voorrang, maximun snelheid overschrijden etc.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Ik denk dan ook dat ze die brandweerman maar moeten ontslaan van dienst uit het korps, als blijkt dat hij schuldig is aan het ongeval!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


plato

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Ik denk dan ook dat ze die brandweerman maar moeten ontslaan van dienst uit het korps, als blijkt dat hij schuldig is aan het ongeval!

Dit is dan wel meteen heel kort door de bocht!


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Dit is dan wel meteen heel kort door de bocht!
Vertel eens waarom ze dat niet moeten doen dan?


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Nou ben ik wel geen raketgeleerde ;D ;D maar aan de schade die de politieauto aan de zijkant heeft is toch aardig hard gegaan DENK IK. Maar verder doe ik er geen onderzoek naar, want er zijn mensen die hier véééééééééééééél meer voor geleerd hebben. Shit, ik heb ook zo'n *****toetsenbord  ;D

Mischien handig als IEDEREEN (dus ook voertuigen met prio 1)zijn verstand blijft gebruiken, want het loopt nu goed af. Volgende keer loopt er mischien een moeder met kinderwagen :-\


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Ik denk dan ook dat ze die brandweerman maar moeten ontslaan van dienst uit het korps, als blijkt dat hij schuldig is aan het ongeval!

Dan kan de politie ook wel nieuwe mensen aan gaan nemen als ze dit met terugwerkende kracht in gaan voeren, ;) want die rijden ook zat aan barrels. Maakt mij niet uit of je nu wel of niet met een voorrangsvoertuig rijdt. Dit heeft 99,9% te maken met L.E.O. (lomp en onbehouwen) achter het stuur zitten en absoluut geen verantwoordingsgevoel hebben.