Afspraken met Ambulance

Auteur Topic: Afspraken met Ambulance  (gelezen 2439 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ED95

  • Arts
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 301
Reactie #10 Gepost op: 14 juli 2006, 00:36:25
Het evenement is niet dusdanig groot dat ik het nodig vond het GHOR te bellen. We mogen al blij zijn met 500 man toeschouwers. Wat wel vast staat is 60 deelnemers. Het evenement wordt ook op verzoek van de gemeente uitgevoerd, dus die zorgen voor de nodige vergunningen. De organisatie is in ieder geval hard bezig om alles in de puntjes te regelen. Verder heb ik al wat contact gehad met de plaatselijke brandweer mbt tot inzet duikploeg bij waterongevallen. De RAVU was iig erg dankbaar dat ik met hen contact heb opgenomen.


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #11 Gepost op: 15 juli 2006, 01:03:43
Het evenement is niet dusdanig groot dat ik het nodig vond het GHOR te bellen. We mogen al blij zijn met 500 man toeschouwers. Wat wel vast staat is 60 deelnemers. Het evenement wordt ook op verzoek van de gemeente uitgevoerd, dus die zorgen voor de nodige vergunningen. De organisatie is in ieder geval hard bezig om alles in de puntjes te regelen. Verder heb ik al wat contact gehad met de plaatselijke brandweer mbt tot inzet duikploeg bij waterongevallen. De RAVU was iig erg dankbaar dat ik met hen contact heb opgenomen.

kijk zo zie je maar :)
tip: markeer die plekken duidelijk met bordjes oid zodat aanwezigen op het evenement er ook van weten ;)
Politie Aspirant niveau 4


fast-one

  • ambulance-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 149
Reactie #12 Gepost op: 27 juli 2006, 10:13:41
hallo allemaal

ik vindt dat toch heel goed van bart dat hij erover nadenkt om iets af te spreken met de ambulancedienst in de regio waar het evenement plaats vindt, ik denk dat veel organisatoren daar nog eens een voorbeeld aan kunnen nemen. hoe vaak komt het niet voor dat er een evenement gaande is waar je als ambu-dienst geen of nauwelijks informatie over krijgt waardoor als je moet aanrijden bij zo een evenement je niet goed weet wat je moet doen. kan me daarom ook best goed voorstellen dat de RAVU blij is met zo een bericht


groeten fast-one


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #13 Gepost op: 27 juli 2006, 21:52:48
Ik heb er een vaste gewoonte van gemaakt bij inzetten met extra risico's (bijv motorwedstrijden) op ook de dag zelf de inzet aan- en af te melden bij de MKA.