Nooit verwacht maar toch gloort er licht aan de horizon

Auteur Topic: Nooit verwacht maar toch gloort er licht aan de horizon  (gelezen 4999 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #20 Gepost op: 11 juli 2006, 22:41:26
Maar oke een ieder zijn mening. Ik ga nog altijd uit van de menssen met kennis van zaken.
het voorbeeld van Peter H en de GSM vind ik nog altijd een prima voorveeld. Het heeft dan ook geen nut om er een welles niettes spelletje van te maken. Misschien heb jij gelijk misschien ik. We zullen zien.

En als je dan toch mee gaat met de mensen met kennis van zaken, ik denk dat zwaailampmaker daar ook wel bij hoort hoor ;) Misschien komt het niet zo over, maar ik snap wel wat hij bedoelt. De kans is groot dat een hobbyist zoiets kraakt, hoe vaak hoor je niet dat een of andere schoolkleuter het netwerk van het Pentagon heeft gehackt? Juist dat soort mensen zijn enthousiast en gedreven voor dat soort dingen. Een sleutel past natuurlijk altijd, maar zie hem maar eens te vinden en daar draait het allemaal om....

Hoe dan ook, ik zie het niet snel gebeuren maar dat heb ik geloof ik al vaker gezegd  :)

Hoop doet leven zeggen ze weleens, maarja met alleen hopen gebeurt er natuurlijk ook niets ;)

Groeten, Peter.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #21 Gepost op: 12 juli 2006, 18:21:05
En als je dan toch mee gaat met de mensen met kennis van zaken, ik denk dat zwaailampmaker daar ook wel bij hoort hoor ;) Misschien komt het niet zo over, maar ik snap wel wat hij bedoelt. De kans is groot dat een hobbyist zoiets kraakt, hoe vaak hoor je niet dat een of andere schoolkleuter het netwerk van het Pentagon heeft gehackt? Juist dat soort mensen zijn enthousiast en gedreven voor dat soort dingen. Een sleutel past natuurlijk altijd, maar zie hem maar eens te vinden en daar draait het allemaal om....

Hoe dan ook, ik zie het niet snel gebeuren maar dat heb ik geloof ik al vaker gezegd  :)

Hoop doet leven zeggen ze weleens, maarja met alleen hopen gebeurt er natuurlijk ook niets ;)

Groeten, Peter.


Ik zie het ook niet snel gebeuren en daar is alles mee gezegd wat ik ook bedoelde. :P
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.