Nieuwe Visser Type 4 ambulance onveilig en keuring ambulance

Auteur Topic: Nieuwe Visser Type 4 ambulance onveilig en keuring ambulance  (gelezen 25951 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #70 Gepost op: 15 maart 2007, 15:21:13
Ok, ik ben het zat, wil nu wel eens weten wat er nu eigenlijk hier op Schouwen-Duiveland aan vast materiaal staat.. want het is steeds heen en weer gerij met verschillende ambu's. Dat van die kentekens is idd een raar verhaal, ik heb het even naar het RAVZ gemaild.. evenals de vraagstukken betreffende het wagenpark :)


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #71 Gepost op: 15 maart 2007, 23:46:01
Reactie van het RAVZ!!

Eigenlijk staat er weinig nieuws voor me in.. wilde wel eens weten hoe dat met dat kenteken zat maar helaas.. het mocht niet baten ;)

Geachte heer de Bruijne,
 
Dat u in verwarring raakt van ons wagenpark kan ik mij voorstellen, maar u moet zich er vooral geen zorgen over maken, dat doen wij wel, de mensen die er mee moeten werken.Momenteel ondergaat het wagenpark van de RAV Zeeland een grote gedaantewisseling.
We zijn door heel Zeeland met een aantal proefwagens aan het rijden waar af en toe geen roepnummer op staat, deze wagens gaan ook nog eens rouleren om het personeel op iedere post er mee te laten werken zodat aan het einde van dit jaar een goede keuze gemaakt kan worden.
De Mercedes Benz ambulance voldoet niet meer aan onze eisen, we krijgen steeds meer materiaal aan boord zodat we toch langzaam gaan overschakelen op de zgn. groot volume wagens.Verder kan ik u geen informatie verstrekken omdat dit te ver gaat om hierover naar buitenstaanders toe uit te wijden.
 
Hopenlijk bent u tevreden met deze info en wordt het misschien iets duidelijker.
 
Met vriendelijke groet,
 
Marco Jochem
afd. logistiek RAV-Zeeland
 


ijsselvechter

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 208
Reactie #72 Gepost op: 16 maart 2007, 17:37:34
Reactie van het RAVZ!!

Eigenlijk staat er weinig nieuws voor me in.. wilde wel eens weten hoe dat met dat kenteken zat maar helaas.. het mocht niet baten ;)

Geachte heer de Bruijne,
 
Dat u in verwarring raakt van ons wagenpark kan ik mij voorstellen, maar u moet zich er vooral geen zorgen over maken, dat doen wij wel, de mensen die er mee moeten werken.Momenteel ondergaat het wagenpark van de RAV Zeeland een grote gedaantewisseling.
We zijn door heel Zeeland met een aantal proefwagens aan het rijden waar af en toe geen roepnummer op staat, deze wagens gaan ook nog eens rouleren om het personeel op iedere post er mee te laten werken zodat aan het einde van dit jaar een goede keuze gemaakt kan worden.
De Mercedes Benz ambulance voldoet niet meer aan onze eisen, we krijgen steeds meer materiaal aan boord zodat we toch langzaam gaan overschakelen op de zgn. groot volume wagens.Verder kan ik u geen informatie verstrekken omdat dit te ver gaat om hierover naar buitenstaanders toe uit te wijden.
 
Hopenlijk bent u tevreden met deze info en wordt het misschien iets duidelijker.
 
Met vriendelijke groet,
 
Marco Jochem
afd. logistiek RAV-Zeeland
 

Daar kun je het mooi mee doen. ;D


Wilfred.

  • Gast
Reactie #73 Gepost op: 18 maart 2007, 20:24:45
Jammer dat de Mercedes niet meer goed genoeg is ?!  ;)


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #74 Gepost op: 24 april 2007, 21:42:21
Ben vandaag even op de post info komen winnen :)

Momenteel rijdt er in Zierikzee een volkswagen T5 die oorspronkelijk van de VZA vandaan komt. Roepnummer: 19-127.
Deze ammbulance rouleert tussen de verschillende posten in Zeeland, uiteraard om te testen.

Foto:



Over 6 weken komt hier de Chevy rijden die eerst in Goes stond, ook deze gaat rouleren...

volgens de ambulancebemanning gaat het dus om de chevy of de T5 die het gaat worden in ZLD!

Ben zeer benieuwd..

overigens zijn de ambulanciers het wachten wel zat, iedere keer een andere wagen...


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #75 Gepost op: 24 april 2007, 22:31:32
In ieder geval wél fijn dat er nu de mogelijkheid is om ze te testen, want dat was met de Visser-4 niet aan de orde  ;)


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #76 Gepost op: 25 april 2007, 13:10:01
Nee die begaf het meteen al :)

Overigens vond de chauffeur die ik gisteren sprak wel dat de Chevy een stuk lekkerder en stabieler rijdt dan de T5.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #77 Gepost op: 26 oktober 2007, 05:43:10
De kogel is dan eindelijk door de kerk!!

Zierikzee gaat Chevy op benzine rijden. De eerste nieuwe ambulance is inmiddels afgeleverd door de Graaff. Roepnummer: 19-107. Ook de 19-108 (mercedes e-klasse) zal op korte termijn worden vervangen door de Chevy. Hier dus over korte tijd 2 chevy's op de post en geen gehamer meer over het uitkiezen van een merk.

Wie o wie weet of dit voor heel Zeeland geld?!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #78 Gepost op: 26 oktober 2007, 13:55:05
Is al bekend wat de oorzaak van het defect was?  ???


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #79 Gepost op: 28 oktober 2007, 21:02:27
Van de Visser 4's bedoel je, neem ik aan.

Volgens de bemanning ging het om de achterassen. Visser heeft voor Zeeland lichtere achterassen geleverd, die het stuk voor stuk begaven na een aantal maanden dienst.

Verder heb ik me door de bemanning laten vertellen dat de ervaringen met Visser ook niet helemaal 100% waren bij het leveren van de auto's. Bij de Graaff was die ervaring er wel.

Groeten,
Mark