Nieuwe Visser Type 4 ambulance onveilig en keuring ambulance

Auteur Topic: Nieuwe Visser Type 4 ambulance onveilig en keuring ambulance  (gelezen 25948 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #10 Gepost op: 17 juli 2006, 22:32:23
Ik zag vanmiddag de 19-102 van Goes rijden ( tijdelijke VW T5 met Visser opbouw ), wie weet dat er nog wat meer komen eind 2007  ;)

Is een proefvoertuig gedurende enkele maanden, alleen heeft de opbouwer de wagen helemaal geleverd met de juiste roepnummers en regiobenaming :-)

Gr
Erik


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #11 Gepost op: 17 juli 2006, 22:38:25
Hoorde van ambulancepersoneel van post Zierikzee dat het te maken heeft met de vering én scheuren in de achteras :s..


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #12 Gepost op: 17 juli 2006, 23:22:42
Hoorde van ambulancepersoneel van post Zierikzee dat het te maken heeft met de vering én scheuren in de achteras :s..
Niet alles zal de media bereiken . . . . .

Is een proefvoertuig gedurende enkele maanden, alleen heeft de opbouwer de wagen helemaal geleverd met de juiste roepnummers en regiobenaming :-)
Gr
Erik
zouden ze veel schelen met de 180.000 euro van de Visser 4 ?


pros

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
    • ambulancecentrum
Reactie #13 Gepost op: 18 juli 2006, 01:24:45
180.000 euro ?  :o


fast-one

  • ambulance-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 149
Reactie #14 Gepost op: 18 juli 2006, 10:32:25
ik heb uit vrij betrouwbare bron mogen vernemen dat tussen de sprinter (visser) en de transporter (visser) een prijsverschil is van een 30.000 euro compleet afgebouwd als ambulance. dit komt ondermeer doordat onder de transporter geen luchtvering hoeft gemonteerd te worden om een goede veerkwaliteit te krijgen

groeten fast-one


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #15 Gepost op: 18 juli 2006, 11:00:17
ik heb uit vrij betrouwbare bron mogen vernemen dat tussen de sprinter (visser) en de transporter (visser) een prijsverschil is van een 30.000 euro compleet afgebouwd als ambulance. dit komt ondermeer doordat onder de transporter geen luchtvering hoeft gemonteerd te worden om een goede veerkwaliteit te krijgen

groeten fast-one

En dan nu nog het verschil tussen een Visser 4 op basis van een 270 cdi en een VW T5/Visser :-)

Gr
Erik


johannes

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 29 juli 2006, 17:16:04
.. houden ze die T5 toch in goes, die visser is achterin naar mijn idee veeeeeeel te klein !!


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #17 Gepost op: 2 november 2006, 22:21:21
Zou er al enige vooruitgang zijn in herstelmaatregelen of zou de order kunnen worden ingetrokken ?


ijsselvechter

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 208
Reactie #18 Gepost op: 3 november 2006, 14:58:03
Hoorde van ambulancepersoneel van post Zierikzee dat het te maken heeft met de vering én scheuren in de achteras :s..
Ik begreep dat het om dezelfde achterwielophanging zou gaan als de Visser 3. Echter door een toegenomen gewicht gaat het nu mis.


Marinus W

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
  • Hoofd Brandwacht, Ex SIGMA
Reactie #19 Gepost op: 3 november 2006, 15:47:49
Zou er al enige vooruitgang zijn in herstelmaatregelen of zou de order kunnen worden ingetrokken ?
Ik hoorde dat ze niet meer terug komen en zijn verkocht. Zijn nu aan het bekijken waar ze op overgaan. De Chevy schijnt daar ook bij te zitten. Evenals de T5.