Nieuwe Visser Type 4 ambulance onveilig en keuring ambulance

Auteur Topic: Nieuwe Visser Type 4 ambulance onveilig en keuring ambulance  (gelezen 26131 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

ikkuh

• Forum gebruiker
Reactie #40 Gepost op: 10 januari 2007, 21:13:33
Heb begrepen dat het één van de opties is. Rijdt ook T5 op proef en Mercedes Vito is optie.
Vito?
Van welke opbouwer dan?

Marinus W

• Forum gebruiker
  • Hoofd Brandwacht, Ex SIGMA
Reactie #41 Gepost op: 11 januari 2007, 09:34:19
Vito?
Van welke opbouwer dan?
Ja, Vito....Vraag me af of er ergens, behalve busjes MMT, Vito's als ambulance in Nederland rondrijden. Geen idee welke opbouwer.

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Reactie #42 Gepost op: 11 januari 2007, 15:51:18
Ja, Vito....Vraag me af of er ergens, behalve busjes MMT, Vito's als ambulance in Nederland rondrijden. Geen idee welke opbouwer.
In Ommen hebben zo'n ding gehad. Ik dacht van Wietmarchen of zo iets. Ik heb er enkele keren mee gereden. Comfort was goed, ruimte te klein en niet vooruit te branden. :'(
Ik heb ergens een foto gezien van die wagen. Hij rijdt nu in Belgie rond. Zal eens zien of ik dat plaatje ergens kan opduiken.

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Reactie #43 Gepost op: 11 januari 2007, 16:05:29
Dit is tie. Als je op de link klikt kun je hem in groter formaat zien.

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #44 Gepost op: 11 januari 2007, 16:19:36
Vito's behoren tot de meest waardeloze busjes...  >:(
Arts  www.alphalog.nl

ikkuh

• Forum gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 11 januari 2007, 17:10:58
Dit is wel het oude model vito he.

SirMark

• HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
Reactie #46 Gepost op: 11 januari 2007, 17:30:58
dat nieuwe model chevy staat mij wel aan :)

Marinus W

• Forum gebruiker
Reactie #47 Gepost op: 12 januari 2007, 13:48:24
Dit is tie. Als je op de link klikt kun je hem in groter formaat zien.
Bedankt voor de foto. Ik zei ook specifiek in Nederland. Maar vraag me echt af of ze hier nog rijden. Er is er in ieder geval nog geen op proef in Zeeland. Weet dus ook niet hoe serieuze optie het is.

dat nieuwe model chevy staat mij wel aan :)
Smaken verschillen uiteraard, maar ben het wel met je eens. Kwa uiterlijk is het natuurlijk wel een opvallende wagen. Zal niet snel over het hoofd worden gezien. Wat rijcomfort betreft, verschillen de meningen, heb ik begrepen. Weegt beladen meer dan 3.500 kg en heeft heel snel neiging om van achteren uit te breken (zeker bij natte weg). Verder schijnt ie gevoelig te zijn voor zijwind. De werkruimte is natuurlijk wel weer groot. Maar goed, dit is allemaal van horen zeggen (en meerijden met Chevy en lage Mercedes) en er zullen er hier zat zijn die het zelf hebben ervaren. Overigens begreep ik dat ze de dieselversie van de Chevy testen in Zeeland.

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Reactie #48 Gepost op: 12 januari 2007, 14:35:21
Bedankt voor de foto. Ik zei ook specifiek in Nederland. Maar vraag me echt af of ze hier nog rijden. Er is er in ieder geval nog geen op proef in Zeeland. Weet dus ook niet hoe serieuze optie het is.
Smaken verschillen uiteraard, maar ben het wel met je eens. Kwa uiterlijk is het natuurlijk wel een opvallende wagen. Zal niet snel over het hoofd worden gezien. Wat rijcomfort betreft, verschillen de meningen, heb ik begrepen. Weegt beladen meer dan 3.500 kg en heeft heel snel neiging om van achteren uit te breken (zeker bij natte weg). Verder schijnt ie gevoelig te zijn voor zijwind. De werkruimte is natuurlijk wel weer groot. Maar goed, dit is allemaal van horen zeggen (en meerijden met Chevy en lage Mercedes) en er zullen er hier zat zijn die het zelf hebben ervaren. Overigens begreep ik dat ze de dieselversie van de Chevy testen in Zeeland.
In Amsterdam rijden ze er al mee.

Marinus W

• Forum gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 12 januari 2007, 14:37:41
In Amsterdam rijden ze er al mee.
Bedoel je met de Mercedes Vito?