Verlichting

Auteur Topic: Verlichting  (gelezen 6355 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #20 Gepost op: 14 augustus 2006, 00:59:31
en in dat laatste geval ben ik persoonlijk van mening dat op zondag een dergelijke bekeuring niet gegeven zou mogen worden genomen dat iemand niet bewust is gaan rijden zonder licht..
Als bestuurder van een voertuig ben je hier verantwoordelijk voor. Dat iemand zich niet bewust is van het feit dat hij/zij zonder licht rijdt is aan henzelf te danken. Je hoort dit van te voren te controleren. Daarnaast kun je mij niet wijs maken dat je het niet merkt bij verlichting aan de voorzijde.  ;)

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 14 augustus 2006, 07:39:19
Als bestuurder van een voertuig ben je hier verantwoordelijk voor. Dat iemand zich niet bewust is van het feit dat hij/zij zonder licht rijdt is aan henzelf te danken. Je hoort dit van te voren te controleren. Daarnaast kun je mij niet wijs maken dat je het niet merkt bij verlichting aan de voorzijde.  ;)

als t van te voren al was tja. maar ik heb ook gehad dat mn linker dimlicht knapte ofzo... had alleen nog stadlicht links.. tijdens t rijden. nou was t overdag maar toch. ook dan vind ik dat je lichten aan hoort te hebben,
(geen boete gehad overigens)
Politie Aspirant niveau 4

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 14 augustus 2006, 14:38:33
Maar bij de nieuwe types tegenwoordig is het allemaal zodanig weggebouwd dat je ermee naar de garage moet.... :-X

Ja, dat is bij mijn vaders auto ook, daar KUN je hem niet eens zelf vervangen  :-X dus als er een lampje ONDERWEG stuk gaat, en je wordt staande gehouden, standaard een boete, lekker dan  :-\ :P

Mijn oom kreeg vorige keer ook een boete om zo een situatie; het lampje was onderweg kapot gegaan, werd aan de kant gezet en vroegen of hij hem ter plekke kon vervangen om de boete te ontlopen, maar het KON Niet eens zelf worden vervangen omdat alles dicht zat, dus huppa ook lid van de club gelijk.....

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #23 Gepost op: 14 augustus 2006, 22:23:03
Ja, dat is bij mijn vaders auto ook, daar KUN je hem niet eens zelf vervangen  :-X dus als er een lampje ONDERWEG stuk gaat, en je wordt staande gehouden, standaard een boete, lekker dan  :-\ :P

Mijn oom kreeg vorige keer ook een boete om zo een situatie; het lampje was onderweg kapot gegaan, werd aan de kant gezet en vroegen of hij hem ter plekke kon vervangen om de boete te ontlopen, maar het KON Niet eens zelf worden vervangen omdat alles dicht zat, dus huppa ook lid van de club gelijk.....
Ja... en een neef van mijn moeder had dat ook ::) en de vriendin van mijn buurman :P

Wordt een beetje een "verjaardags"topic zo, volgens mij is de vraag van de topicstartster beantwoord, of iemand anders moet nog een andere kijk op de zaak hebben.... ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

zwaailampmaker

• Senior gebruiker
  • R & D- OGS
Reactie #24 Gepost op: 15 augustus 2006, 23:08:06
een waarschuwing is op zijn plaats in de meeste situaties, een boete riekt naar geld verdienen, verdient geen schoonheidsprijs! ;D
Nemo me impune lacessit

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #25 Gepost op: 16 augustus 2006, 01:05:26
een waarschuwing is op zijn plaats in de meeste situaties, een boete riekt naar geld verdienen, verdient geen schoonheidsprijs! ;D
Ik ben er ook van overtuigd dat er meestal gewaarschuwd wordt... alleen op verjaardagen hoor je dat je altijd een bon krijgt, zelfs als je je lampjes zelf niet kunt vervangen ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 18 augustus 2006, 13:11:04
Ik ben er ook van overtuigd dat er meestal gewaarschuwd wordt... alleen op verjaardagen hoor je dat je altijd een bon krijgt, zelfs als je je lampjes zelf niet kunt vervangen ;)

Jij hebt het volgens mij niet zo op verjaardagen..... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;)

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #27 Gepost op: 18 augustus 2006, 13:23:58
Jij hebt het volgens mij niet zo op verjaardagen..... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;)

dan issie niet de enige ;) *viert het ook niet meer*

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #28 Gepost op: 18 augustus 2006, 18:31:29
dan issie niet de enige ;) *viert het ook niet meer*
Dat wel... best gezellig ook.. alleen als ik bij vrienden/kennisen op een verjaardag zit dan zeg ik tegenwoordig maar dat ik iets van hamburgerbakker bij McD ofzoiets ben ::)

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 18 augustus 2006, 18:35:56
Dat wel... best gezellig ook.. alleen als ik bij vrienden/kennisen op een verjaardag zit dan zeg ik tegenwoordig maar dat ik iets van hamburgerbakker bij McD ofzoiets ben ::)

ach ik vindt het juist wel leuk om in het vage te zitten  :P beetje mensen nieuwsgierigmaken enzo en dan als het er op aan komt "maar daar mag ik natuurlijk verder niets over vertellen". maargoed ik moet eerst nog over mn nogal praatgrage vriendin heenkomen wat al moeilijk is in die situaties dus zoveel hoef ik niet te zeggen ook :)