0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.
5 man (vrouw) aanwezig om een ongewapende man te arresteren. Als je dan zo snel met spoed om collega's vraagt, hoeveel vertrouwen heb je dan in elkaar? Het is al eerder gezegd, hoe doen ze dit dan in Noord-Oost Groningen of Zeeuws-Vlaanderen?
Ik zie nergens dat er met spoed om collega's wordt gevraagd? Ze zijn gewoon ter plaatse vanwege de melding. In de binnenstad van Amsterdam zie je bij iedere melding al gauw een groep collega's opdoemen.... Ik weet trouwens ook niet waarvoor hij wordt aangehouden.
Circa 2:30.
Vraag voor de agenten, mag je als de verdachte op de grond ligt ook klemmetjes met de wapenstok doen?
Er wordt mijns inziens in een grote stad sneller 'spoed' geroepen om minder geweld te hoeven gebruiken en de VE sneller van de pd weg te hebben. Waarom fors knokken en jezelf +collega's, burgers en goederen in gevaar brengen als je weet dat er snel meer collega's zijn? Als je weet dat ze in de buurt zijn, roep je toch eerder...
(..) Het beeld van de camera is maar beperkt maar ik kan mij wel voorstellen dat ze vreesde dat de boel zou escaleren.
sjonge jonge zeg wat word de volgende stap de VD smeken om mee te gaan?