Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1990379 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #1110 Gepost op: 30 juli 2011, 00:13:49
*You have the right to remain silent..oh crap she is already silent  >:D


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #1111 Gepost op: 30 juli 2011, 00:24:46
Excellent Police Chase and Suspect Take Down

Wat nou, deur open? Ik doe hem wel voor je dicht O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1112 Gepost op: 30 juli 2011, 00:50:58
Wat kan er al zoal fout gaan in een achtervolging. Aanhouding lijkt wel een wespennest die achter hun koningin aangaan. ;D ;D
Crazy Police Chase

kubomon17


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1113 Gepost op: 30 juli 2011, 01:03:41
Hongerige hond op 2:24  ;D
** Police Dog ATTACKS ** / Man on warrant arrested / Taken Down !!
User: jfjenofhrenon
Ja een afgesloten voertuig is toch altijd lastig binnenkomen. Taser heeft geen functie in deze vanwege de kooi
van faraday waardoor je voor electriciteit veilig bent, en de taser komt never nooit door de ruit heen.
Vraag me trouwens of de taser zowieso zin had vanwege het vest wat de jongeman aan heeft. Dit is echt een
gevalletje inslaan en naar buiten trekken.

Excellent Police Chase and Suspect Take Down

Wat nou, deur open? Ik doe hem wel voor je dicht O0
Dit is misschien toch wel iets wat ze in nederland ook toe zouden moeten passen als het verkeersbeeld het
toestaat. Alleen moet je dan iets andere auto's hebben dan een touran  998765
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #1114 Gepost op: 30 juli 2011, 08:42:23
Als ik het enthousiasme zie waarmee de filmpjes uit het buitenland worden gepost vraag ik me toch af of dit nou geplaats wordt met als doel "kijk eens wat goed, zo moet het bij ons gaan gebeuren" of is het doel "wat hebben wij in nederland toch een net en geciviliseerd politieapparaat welke ondanks de beperkte bevoegdheden betere resultaten boekt dan die gasten in de filmpjes"?

Ik mag hopen dat het laatste het geval is. 98uiye
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1115 Gepost op: 30 juli 2011, 09:12:40
De NL-politie is absoluut niet slecht, buiten sommige middelen waar we het mee moeten doen. Als je deze flimpje vergelijk met soort gelijke situaties in NL wordt het in NL in mijn ogen toch wel iets professioneler opgelost.

Dat men in de VS hoger instapt snap ik ook nog wel, aangezien nagenoeg iedereen over een vwpn kan beschikken. Met die gedachte in je achterhoofd zou ik persoonlijk ook hoger instappen.
In NL wordt door de politie/KMar ook steeds vaker naar het vwpn gegrepen omdat het soort geweld richting de ambtenaren ook steeds geweldadiger wordt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1116 Gepost op: 31 juli 2011, 07:42:06
Mooi gezicht, te zien hoe zo'n hond dit doet.
Geloof dat je als verdachte weinig keus hebt  O0

Tsja, laat ik het er maar op houden dat het hier in Nederland allemaal op een wat andere manier gaat ... Twee keer inbijten terwijl de verdachte op de hond valt is in ieder geval niet de manier hoe het hier gaat ...

De NL-politie is absoluut niet slecht, buiten sommige middelen waar we het mee moeten doen. Als je deze flimpje vergelijk met soort gelijke situaties in NL wordt het in NL in mijn ogen toch wel iets professioneler opgelost.

Dat men in de VS hoger instapt snap ik ook nog wel, aangezien nagenoeg iedereen over een vwpn kan beschikken. Met die gedachte in je achterhoofd zou ik persoonlijk ook hoger instappen.
In NL wordt door de politie/KMar ook steeds vaker naar het vwpn gegrepen omdat het soort geweld richting de ambtenaren ook steeds geweldadiger wordt.

Ben het inderdaad met je eens qua hoger in stappen, alleen sommige filmpjes (op/tegen het hoofd schoppen, op de benen gaan staan etc) gaan helemaal nergens over en is gewoon losgeslagen idioot gedrag wat je in mijn ogen moet belonen met onvoorwaardelijk ontslag ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1117 Gepost op: 31 juli 2011, 12:26:36
Euregionale Politietrainingsdag 2010
Euregionale Politietrainingsdag
User: politielimbrg


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1118 Gepost op: 31 juli 2011, 13:01:09
Dit gaat inderdaad echt he-le-maal nergens over. Deze 2 agenten zetten zichzelf -op dit gebied- compleet voor schut.
Soms zetten omstanders zichzelf ook aardig voor schut ::)
In De Winkelkar - De politie doet hun werk
User: roderik20


amb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • wat moet dat moet
Reactie #1119 Gepost op: 31 juli 2011, 18:31:35
weer een zielig moment van iemand die overal recht op heeft om van alles te doen en te filmen  :-\
en een stukje citaat we zijn toch geen kinderen meer
nou volgens mij zijn kinderen en stuk wijzer dan deze figuren