0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
waarom als je iemand gewoon weg kan duwen moet je die persoon neerschoppen?
Als er meerdere malen gevraagd bevolen wordt
hij zou maar met z'n hoofd op de harde weg komen en een openschedelwond krijgen, maarja dat is het risico ook als je niet luisterdmaar ik heb het zelf ook niet kunnen horen in het filmpje wat er aan hem gevraagd/verteld is.
Tsja ... Hij zal maar wél door de ''linie'' komen en een agent aanvallen / voor z'n hoofd schoppen .... Heel simpel, oprotten is oprotten en als je niet luisterd mag er geweld gebruikt worden.
Tsja ... Hij zal maar wél door de ''linie'' komen en een agent aanvallen / voor z'n hoofd schoppen .... Heel simpel, oprotten is oprotten en als je niet luisterd luistert mag er geweld gebruikt worden.
Amen, je kan ook een tik voor je hoofd krijgen en dood neer vallen... of een klap met een wapenstok. Voor hetzelfde geld ben je allergisch voor pepperspray en betekend betekent dat je einde. Met alle respect, zolang alles proportioneel was is het eigen schuld dikke bult.
hij zou maar met z'n hoofd op de harde weg komen en een openschedelwond krijgen, maarja dat is het risico ook als je niet luisterd luistertmaar ik heb het zelf ook niet kunnen horen in het filmpje wat er aan hem gevraagd/verteld is.
Tsja ... Hij zal maar wél door de ''linie'' komen en een agent aanvallen / voor z'n hoofd schoppen ....Heel simpel, oprotten is oprotten en als je niet luisterd mag er geweld gebruikt worden.
Volgens mij moeten we dat ook niet willen met z'n allen