Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1990354 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #1210 Gepost op: 12 augustus 2011, 12:00:31
Even een vraag tussendoor, steeds vaker zie ik geen usernaam onder een filmpje staan, is dit niet meer verplicht?

Volgens de forum regels is dit nog steeds verplicht. Maar niks menselijks is ons allen vreemd. Dus ga uit er vanuit dat mensen het vergeten. De plaatser een PM sturen of gebruik maken van de meld knop aan moderator is dan een optie.

Mike
Moderator


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #1211 Gepost op: 12 augustus 2011, 12:13:12
bij het starten van het filmpje zie je de user onder de titel van het filmpje ::)
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1212 Gepost op: 12 augustus 2011, 12:22:37
Heb gezocht of hij er al opstond en kon hem niet vinden, anders kan hij gewoon weg ;

Afrikaanderwijk arrestatie drugs

Aanhouding in de Afrikaanderwijk incl autoprocedure?
Is dit in rotterdam of amsterdam? Wel een zeer goed uitgevoerd autoprocedure voorzover
ik tussen de pixels door kon kijken :P. Denk ook wel dat je als VD rustig houd als er zoveel
auto's rondom je staan met een blauwe lamp  998765
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1213 Gepost op: 12 augustus 2011, 12:23:58
@mike het viel me vandaag gewoon op, verder kon het natuurlijk ook aan mij liggen  ;)
@jemama11, het gold niet voor jou  ;)
BOT maar weer O0


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1214 Gepost op: 12 augustus 2011, 12:26:28
@customs, het lijkt me in Rotterdam als ik de politiebusjes zo zie.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1215 Gepost op: 12 augustus 2011, 12:35:09
@customs, het lijkt me in Rotterdam als ik de politiebusjes zo zie.
Ja daarom twijfelde ik al. Maar ik was in de waar met het Afrikanerplein welke wel in
Amsterdam is. Vind het trouwens wel grappig/opvallend/goed/mooi/appart (doorstrepen
welke niet van toepassing is) dat er de laatste tijd steeds meer van dit soort goed uitgevoerde
aanhoudingen via youtube op het internet verschijnen. Nu zullen ze in de andere regio's
deze aanhoudingen ook wel goed uitvoeren, echter heb daar ook genoeg filmpjes gezien waar
het een stuk minder professioneel word aangepakt.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #1216 Gepost op: 12 augustus 2011, 12:50:53
Is dit in rotterdam of amsterdam? Wel een zeer goed uitgevoerd autoprocedure voorzover
ik tussen de pixels door kon kijken :P. Denk ook wel dat je als VD rustig houd als er zoveel
auto's rondom je staan met een blauwe lamp  998765

Rotterdam  :)


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1217 Gepost op: 13 augustus 2011, 16:34:27
Bijzonder snelle en mooie heterdaad van collega's uit mn wijkteam.

Vluchten doe je zeau


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #1218 Gepost op: 13 augustus 2011, 16:52:51
Mooie actie! Zie ik daar nu 3 auto's heel snel TP komen? Wat een luxe!


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #1219 Gepost op: 13 augustus 2011, 19:12:01
2e Verdachte is dus wel ontkomen? Helaas, ondanks dat een snelle actie en inderdaad met 3 voertuigen goed voor elkaar!
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.