Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2005055 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #1330 Gepost op: 3 september 2011, 18:22:44
pittige aanhouding!
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1331 Gepost op: 3 september 2011, 18:33:39
utrechtse agenten maken WEER misbruik van hun 'macht'..betonbuurt zuilen utrecht
User: gabejouniksaan
Ik zeg goede aanhouding in een niet zo leuke buurt (agent wise). Zelf had ik denk ik
eerder gekozen om deze persoon op de grond te leggen voor het boeien. Dan heb je aan
2 man, met misschien nog een 3e voor de benen genoeg en kan de andere de overige
straat bewandelaars op afstand houden. Door dat hij blijft staan zie je toch dat er 4 man
bezig is met de VD en dat de overige mensen wel erg dicht mogen komen.

Maar ja voordeeltje van de stad is 1 keer hard roepen en er staan gelijk een 5tal auto's
bij je in de buurt voor assistentie.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

7194

• Senior gebruiker
Reactie #1332 Gepost op: 3 september 2011, 18:39:19
Zo zie je maar dat aanhoudingen in de praktijk altijd anders lopen. Overigens een strakke reactie van de collega met het korte haar en stropdas. Vent aan de kant gooien en afstand laten houden.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1333 Gepost op: 3 september 2011, 18:42:52
Je ziet dat er in de praktijk weinig te doel valt aan het ''vogeltje kijken''. In plaats van ruimte te maken gaan nagenoeg alle collega's naar de verdachte staan te kijken ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

mike

• Senior gebruiker
Reactie #1334 Gepost op: 4 september 2011, 11:41:13

mike

• Senior gebruiker
Reactie #1335 Gepost op: 4 september 2011, 11:46:51
pittige aanhouding!

Vind ik persoonlijk wel mee vallen. De omstanders doen niet heel veel(buiten kijken). Jammer alleen dat een straatcoach(aan de jassen te zien) in eerste instantie wordt weggeduwd. Terwijl je later duidelijk ziet dat hij inpraat op de verdachte. Jammer want juist in dat soort situaties is samenwerking een must.

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #1336 Gepost op: 4 september 2011, 12:43:46
Wat gebeurd er op 1:42 ? de agent stapt achter in de auto en op zelfde moment hoor je 2 doffe klappen..

De bestuurder vliegt de auto uit, maar wordt door collega weer terug de auto in 'geduwt'...(?)
Werd er nou een steen o.i.d. gegooit?

utrechtse agenten maken WEER misbruik van hun 'macht'..betonbuurt zuilen utrecht
User: gabejouniksaan
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

s.strijk

• BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
Reactie #1337 Gepost op: 4 september 2011, 21:21:53
Wat gebeurd er op 1:42 ? de agent stapt achter in de auto en op zelfde moment hoor je 2 doffe klappen..

De bestuurder vliegt de auto uit, maar wordt door collega weer terug de auto in 'geduwt'...(?)

dat is geen steen, dat klinkt anders... heb idee dat iemand, misschien de VD/VE, op de auto slaat..

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #1338 Gepost op: 4 september 2011, 23:03:03

Het lijkt alsof de bestuurder al begint uit te stappen voordat de klappen klinken. Het komt in ieder geval niet sterk over dat je uitstapt en door een collega weer terug gestuurd moet worden.
Bovendien, waarom uitstappen als er meedere collega's om je auto heen staan.

Op youtube wordt overigens gesteld dat de oorzaak gelegen was in het feit dat een agent vanuit een rijdende uit 'kutvolk' riep naar omstanders. Of dat waar is?

Ehv-er

• Senior gebruiker
Reactie #1339 Gepost op: 5 september 2011, 03:01:27
Nu kan ik het niet helemaal goed zien, maar het lijkt wel of zij met een revolver loopt. Nu weet
ik dat sommige amerikanen hier wel dol op zijn, echter om er nu al agent mee te lopen in amerika  :o
Ik meende ook al een revolver te zien. Wat zou er mis zijn met een revolver? Een revolver heeft ook voordelen.