0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Wat ik inmiddels hier heb begrepen http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=52894.80 (laatste 2 pagina's), ligt dit veel ingewikkelder, zeker aangezien er hier niet een algemeen beeld is gemaakt, maar specifiek gericht is gefilmd op verdachte personen. Juist met de info uit bovengenoemd topic in het achterhoofd vroeg ik mij af of hij hier geen problemen mee kan krijgen.
ZAKKENROLLERS BEROVEN OUDER ECHTPAAR EN OP HETERDAAD AANGEHOUDEN IN AMSTERDAMUser: Frank Buis
Goed om juist zonder balk in beeld te brengen, weet je precies hoe ze eruit zien. Altijd handig als je ze mocht herkennen op straat, kun je beter op je hoede zijn.
Loopt allemaal bij de Canadese Collega's. Wie niet luisteren wil moetm aar voelen, en koppeltjes die net komen aanlopen hebben aan een half woord genoeg om te weten wie er nog meer aangehouden moeten worden, en ook daar wordt meteen goed gehandeld zonder pardon. Ik hou wel van deze aanpak
Dus jij vindt het OK dat iemand die (terecht) aan de kant geflikkerd wordt (om even Sylvester1986's bewoordingen te gebruiken), tegen een gestalde fiets wordt aangeflikkerd? Er is toch ruimte genoeg om dat te vermijden.