Ik haal ook geen culturen door elkaar maar wat is er mis met zorgen voor een veilige werkplek.
Jij begaat 1 of meerdere overtredingen of er is iets anders waarom ik jou wil of moet spreken.
Ik zet je aan de kant en wil een veilige werkplek dus ik laat jou je motor afzetten en de sleutels uit het contact halen
en de sleutels op het dak neerleggen.
Kan jij geen gekken dingen doen en anderen onnodig in gevaar brengen en ik kan rustig en veilig mijn werk doen.
Niks mis mee lijkt me.
Nu moet je wel toegeven enrico dat voor een relatief kleine overtreding als niet volledig stoppen voor een stopbord
dit wel erg overdreven is. Wat wel kan is vragen of meneer even de motor uit wil zetten en of bij misschien even wil
uitstappen zodat er aan de veilige kant van de weg gesproken kan worden. Al had hij nu met een noodgang de kruising
overgestoken en bij navraag er ook gebleken dat de houder het een en ander op de naam heeft staan dan snap ik jou
gang van zaken wel.
Echter nu moet ik wel zeggen dat ik nu denk met een nederlandse geest. Het amerikaanse is van de bestuurder blijft in
de auto en volgt netjes de aanwijzingen van de agent. En owee als jij uit de auto stapt zonder dat de agent dat heeft
gezegd dan heb je kans op een dokter afspraakje om wat overtollig lood te lossen. Dat komt nu eenmaal omdat daar
het klimaat wat anders is dan hier.