Doen ze niets op een melding dan krijg je vervolgens weer het volgende blaartrekkende verhaal in de Telegraaf
Politie treedt niet op tegen gluurder
Van een onze verslaggevers
Arnhem - Onder het rokje gefilmd worden, de politie de dader aan kunnen wijzen en vervolgens zien dat deze er nog mee weg komt ook. Dat overkwam de 21-jarige K. Laagster vorige week vrijdag op een terras in Arnhem. De studente aan de Kunstacedemie liep die dag rond half een nietsvermoedend over het terras, toen zij een voor haar onbekende man nogal vreemd met een mobieltje zag manoeuvreren. Zij realiseerde zich plotseling dat de man onder haar rok aan het filmen was geweest. Zij schoot direct twee bikers van de politie aan en wees hen op de man, maar beide agenten weigerden haar verhaal aan te horen en onderzoek te doen bij de man. Sindsdien zit de 21-jarige studente overspannen thuis. Haar moeder, die ons te woord stond, spreekt er schande van dat de politie geen onderzoek wilde instellen. 'Als ik 1 kilometer te snel rij dan staat er een hele macht aan politiemensen klaar om mij te bekeuren en mij tot de laatste cent uit te persen, maar nu mijn dochter visueel wordt aangerand geeft de politie niet thuis'. 'Ik ga hier zeker werk van maken want dit is geen stijl'. De politie was niet bereikbaar voor commentaar.