0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.
het is eigenlijk een draagbare lamp op poot. zoals je ook wel een schijnwerper op een poot/statief ziet bij een PD
Guy shoots at a car behind a Wendy's restaurant and gets arrested.http://www.liveleak.com/view?i=0ce_1350905041Added: 2 hours ago Occurred On: Oct-21-2012By: RinTinTinLocation: Austin, Texas, United States
Mmmmm, volgens mij zijn dit toch echt twee verschillende zaken, ofwel zit er een aardig tijdje tussen. De jongen die de schoten lost loopt in een grijs t-shirt en heeft wat langer haar en stapt in een witte sedan. De persoon die wordt aangehouden heeft een wit shirt en een behoorlijk kort geschoren koppie, deze wordt uit een wit/zwarte Pick-up gehaald. Je kan het niet allemaal heel duidelijk zien, maar volgens mij is de schutter daarbij blank en degene die wordt gearresteerd getint.
Bovenschrift bij deze video is: Note: video shows arrest of another participant.Mijn vermoeden is dan ook dat er meerdere personen in dat voertuig zaten en dat de filmer net pas aan komt lopen / rennen op het moment dat (mogelijk) de laatste inzittende uit het voertuig wordt gepraat.