0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.
er zullen ongetwijfeld agenten zijn in Nederland die hun wapen ook niet hebben doorgeladen (is tegen de regels).
Vergeet er niet bij te melden dat de walter p5 helemaal geen externe veiligheidspal heeft. De veiligheid zit ingebouwd (dwz wapen kan alleen afgaan door een overgehaalde trekker en niet door bijv een val)Kan zijn dat de turkse agent een weigeraar had, kan zo snel even niet zien of er een patroon uit de kamer springt. Maar in oa Duitsland heb ik het ook gezien dat sommige agenten half geladen wapens dragen. Dat ben ik zelf nog niet tegen gekomen hier, maar er zullen ongetwijfeld agenten zijn in Nederland die hun wapen ook niet hebben doorgeladen (is tegen de regels).zie seconde 0:55
&feature=related
Legt op 12/13 seconden de 2e agent van links nou zijn dienstwapen op de grond?
Daar loopt 5 man met een gericht vuurwapen, en ondertussen loopt er gewoon publiek langs en later tussendoor? Hoort dat niet weggestuurd te worden?
Volgens mij zet-ie 'm op 0:55 in single action in plaats van dat-ie m doorlaadt.
Hoe lang heb jij je vuurwapen al? Slede naar achteren trekken is toch echt doorladen. Dat hij dan ook meteen in single action staat is mooi meegenomen.