Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1986725 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #350 Gepost op: 30 september 2010, 16:26:56
http://www.liveleak.com/view?i=63c_1285702480

Heb dit filmpje met verwondering zitten kijken, bizar. In Frankrijk hebben ze echt een probleem met bepaalde groepen jeugd die bijna niet meer in de hand te houden zijn.

gr
Mike


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #351 Gepost op: 30 september 2010, 16:35:07
Heb dit filmpje met verwondering zitten kijken, bizar. In Frankrijk hebben ze echt een probleem met bepaalde groepen jeugd die bijna niet meer in de hand te houden zijn.

Frankrijk is rond veel steden verschrikkelijk. Aantal weken terug toetste ik vanaf de snelweg ergens in Frankrijk Mc Donalds in op TomTom...waar ik toen belandde....serieus, de deuren gingen op slot en ik ben doorgereden.  98uiye


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #352 Gepost op: 1 oktober 2010, 00:40:14
Het is ook niet voor niets dat de Franse poltie en de Gendarmerie niet zo flauw is. Als je in Parijs die mannen van de CRS aan ziet komen dan loop je er wel met een boogje omheen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #353 Gepost op: 7 oktober 2010, 14:04:45
http://www.liveleak.com/view?i=ba6_1286420697

Deze man is het politie uniform absoluut niet waardig.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #354 Gepost op: 7 oktober 2010, 15:45:33
Zijn ze in Amerika niet allemaal gewoon opgewonden standjes? ;) Toch nog wel 'netjes' dat hij er vanaf komt met een waarschuwing... (toch?)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


sylvester1986

  • Gast
Reactie #355 Gepost op: 7 oktober 2010, 16:22:39
Ja, wel netjes dat het bij een waarschuwing blijft voor onze Germany boy  >:D met een gratis hint erbij :), Maar hij reed wel 44,8 km/u te hard


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #356 Gepost op: 7 oktober 2010, 16:31:32
Deze man is het politie uniform absoluut niet waardig.

Hoezo niet? Ik vind dat hij het prima uitlegt. Als je ergens 28 mijl (hoeveel kilometer is dat? 45 ofzo) te hard rijdt mag daar best wat van gezegd worden, zelfs nog met een beetje humor 'dit is de Autobahn niet'. Prima hoor, laten ze die jonge, veel te hard rijdende automobilisten maar vertellen dat het erg gevaarlijk is wat ze doen.
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #357 Gepost op: 7 oktober 2010, 16:56:13
Ik weet niet hoe jouw Engels is, maar de agent maakt hem duidelijk dat de reet van onze Germany Boy 'violated' zal worden in de gevangenis voor roekeloos rijden...

Heel netjes, vooral de humor spat er vanaf... :-X


sylvester1986

  • Gast
Reactie #358 Gepost op: 7 oktober 2010, 17:14:27
Hij zegt het misschien hard, maar zo doet onze Germany Boy het in het vervolg hopelijk niet en weet hij waar hij aan toe is, maar in Nederland moet alles politiek correct, maar ook hier kun je een uitbrander krijgen als je 44,8 km/u te hard rijdt en dan heb je als buitenlander de pech dat je een hoge boete krijgt en die contant mag betalen, dus deze agent is hard, maar hij laat het bij een waarschuwing en dat is wel netjes.


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #359 Gepost op: 7 oktober 2010, 17:24:29
Ik weet niet hoe jouw Engels is, maar de agent maakt hem duidelijk dat de reet van onze Germany Boy 'violated' zal worden in de gevangenis voor roekeloos rijden...

Heel netjes, vooral de humor spat er vanaf... :-X

In Nederland wordt het misschien niet op zo'n manier gezegd (want mag niet en 'slachtoffer' gaat dan aangifte doen), maar als er iemand 45 kilometer te hard rijdt, zullen agenten vast wel even duidelijk maken dat dat toch niet helemaal de bedoeling en bovendien uiterst gevaarlijk is....... :)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding