Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1959834 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #4030 Gepost op: 31 mei 2013, 15:31:02
De berichten en het filmpje over de aanhouding n.a.v. niet tonen van de identificatie zijn afgesplitst en samengevoegd met een al langer lopend topic hierover:

Ophef over identificatieplicht?

Graag de discussie daar voortzetten en hier weer terug naar "De Politie op Youtube"! Bedankt!
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Martijn Roggeveen

  • (Incident)fotograaf in regio Zoetermeer
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 526
Reactie #4031 Gepost op: 1 juni 2013, 17:46:39
Citaat van: AVLS142 link=msg=1167748 date=1369851047
Nieuwe aanwinsten? Deze zijn toch eigendom van het Ministerie van Binnenlandse zaken? Lekkere bakken.

Politie Toeareg invasie Zoetermeer


Een aantal van deze voertuigen worden ondergebracht bij het LFR (Landelijk Faculteit Rampenbestrijding). De voertuigen lijken daar ook vandaan te komen. ;-)

http://www.lfr.nl/projecten-producten/politie/Paginas/Beheer-politiemiddelen-BC-WW-VRT.aspx
Fotograaf in regio Zoetermeer en omstreken | @MartynRoggeveen


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #4032 Gepost op: 1 juni 2013, 18:30:14
Citaat van: Martijn Roggeveen link=msg=1168760 date=1370101599
Een aantal van deze voertuigen worden ondergebracht bij het LFR (Landelijk Faculteit Rampenbestrijding).
Sterker nog: al deze voertuigen vallen onder het beheer van de LFR, tegenwoordig de afdeling Materieel en Logistiek van het Instituut Fysieke Veiligheid (IFV). De voertuigen worden uitgeleend aan de regio's.

Wie precies de eigenaar is, is mij onbekend. Sinds de verschuiving van portefeuilles van BZK naar het Ministerie van Veiligheid en Justitie en de oprichting van de Nationale Politie, kan het zomaar zijn dat BZK niet meer de eigenaar is...
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4033 Gepost op: 2 juni 2013, 02:39:42
Wat wel opvalt is dat de voertuigen inmiddels (nagenoeg) allemaal voorzien zijn de tekst op motorkap en achterdeur.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #4034 Gepost op: 3 juni 2013, 16:56:04
Aanhouding verdachte loopt uit de hand

Citaat
Den Haag - De aanhouding van een gesignaleerde verdachte in de Kritzingerstraat liep vanavond redelijk uit de hand.

De politie drong even over half negen een woning in die straat binnen omdat zich daar een gesignaleerd persoon zou bevinden. Deze 28-jarige man moest nog een celstraf van 46 dagen uitzitten. Hij had daar uiteraard geen zin in en probeerde te vluchten, waarop meerdere politiemensen de woning betraden.

Omstanders dan wel familieleden/kennissen van de man bemoeiden zich met de aanhouding en het werk van de politieagenten. Hierdoor ontstond er een opstootje in en voor de woning. Uiteindelijk werden 4 personen aangehouden - twee broers van de verdachten (18 en 30 jaar) en twee omstanders (een vrouw van 26 en een man van 35 jaar). In het tumult sneuvelde ook nog een ruit van de woning.

Nadat alle verdachten waren afgevoerd naar het bureau, was de rust snel weergekeerd in de straat.

Het is niet bekend voor welk strafbaar feit de gevangenisstraf was opgelegd.

Video: Piet de Ruyter

Filmpje te vinden op Regio15:
http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/21-politieonderzoeken/16420-aanhouding-loopt-uit-de-hand
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #4035 Gepost op: 3 juni 2013, 17:11:24
Citaat van: PWB link=msg=1169238 date=1370271364
Aanhouding verdachte loopt uit de hand

Filmpje te vinden op Regio15:
http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/21-politieonderzoeken/16420-aanhouding-loopt-uit-de-hand
Aan de inzet te zien verwachtte men wel het nodige verzet :o


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4036 Gepost op: 3 juni 2013, 19:53:45
Citaat van: Meneer link=msg=1169243 date=1370272284
Aan de inzet te zien verwachtte men wel het nodige verzet :o

Dat is meer politie voor 1 incident als dat wij dagelijks op straat hebben rijden in de gehele regio  ::) ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #4037 Gepost op: 3 juni 2013, 21:38:42
Citaat van: Jerommeke link=msg=1169328 date=1370282025
Dat is meer politie voor 1 incident als dat wij dagelijks op straat hebben rijden in de gehele regio  ::) ???

Zie daar het voordeel van het parate peleton ME  ;D


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #4038 Gepost op: 3 juni 2013, 22:00:46
Volgens mij loopt er niets uit de hand... er wordt iemand aangehouden en daar zijn een aantal mensen het niet mee eens. Prima... maar beledigen of belemmeren wordt niet getolereerd... mooi om dan meteen door te pakken... lijkt me heerlijk.

Wat er hiervoor al gezegd werd. In mijn district, hebben we ongeveer 8 a 9 mensen werkzaam. Als we geluk hebben... e050
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Matth

  • Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 457
Reactie #4039 Gepost op: 3 juni 2013, 23:20:55
Het ziet er wel wat rommelig uit voor een me groep die normaal vrij strak werken