0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Volgens mij loopt er niets uit de hand... er wordt iemand aangehouden en daar zijn een aantal mensen het niet mee eens. Prima... maar beledigen of belemmeren wordt niet getolereerd... mooi om dan meteen door te pakken... lijkt me heerlijk.Wat er hiervoor al gezegd werd. In mijn district, hebben we ongeveer 8 a 9 mensen werkzaam. Als we geluk hebben...
Zie ik dat nou goed? Dat lijkt wel Kmar in een politie voertuig in de laatste seconden.
Een KMar??? Wat is dat, is dat net zoiets als een politie? Waarom is dat een "probleem"? Ik heb als medewerker van de KMar ook als bestuurder in of op verschillende politievoertuigen gereden met/zonder OGS. Daarbij komt het in vele gebieden voor waar je een mix zit van een collega van de politie en één collega van de KMar.
Ach in de dagdienst hier 3 of 4 man, met wat geluk wel nog een blik aspiranten. In de nacht is men met 1 koppel op elkaar aangewezen.http://www.youtube.com/watch?v=CXkNU9obsuoBron: Youtubekanaal SurveillanceteamZie ik dat nou goed? Dat lijkt wel Kmar in een politie voertuig in de laatste seconden.
Dat is meer politie voor 1 incident als dat wij dagelijks op straat hebben rijden in de gehele regio
in de honac opbouw van de oudere voertuigen in onze regio, zit die knop er wel op. Maar werkt in de meeste gevallen gewoon niet. Nieuwe voertuigen wel uiteraard...
Valt mij op dat 95% van mijn collega's niet weet hoe de OGS werken, de KK knop kennen ze niet en raken ze dan ook niet aan. OGS is rode knop indrukken en gaan, geluid eraf is nogmaals indrukken. maar wat de verlichting doet in de omstandigheden (dag/nacht) we men niet. Toch zonde, zou wellicht beter geïnformeerd moeten worden.