Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1986731 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #420 Gepost op: 24 oktober 2010, 16:33:12
Lijkt er op dat hij wat last heeft van de spray, zoals gezegd ken de vrouwelijke collega in het filmpje goed, dus zal een informeren.

gr
Mike
Je ziet hem bij 0:33 inderdaad wegduiken en het lijkt alsof hij iets in zijn gezicht krijgt, op het moment dat de vrouwelijke collega volgens mij de pepperspray spuit.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #421 Gepost op: 24 oktober 2010, 16:39:03
Ik heb hem in de herhaling gezien en inderdaad, hij loopt door de wolk pepperspray die z'n collega net had gespoten.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #422 Gepost op: 25 oktober 2010, 00:06:42
Volgens mij belt hij niet, maar heeft hij een portofoon in zijn handen. Als het de 23e was, zou dat kunnen kloppen, heb het dan over de porto gehoord en ook dat hij door de  pepperspray geraakt was.


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #423 Gepost op: 25 oktober 2010, 00:49:51
Volgens mij belt hij niet, maar heeft hij een portofoon in zijn handen. Als het de 23e was, zou dat kunnen kloppen, heb het dan over de porto gehoord en ook dat hij door de  pepperspray geraakt was.
Filmpje is op YouTube geüpload op 20 oktober. Dus tenzij je het over 23 september hebt, ..
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #424 Gepost op: 28 oktober 2010, 00:14:40
Degene met de rood/zwarte jas is overigens een ROC beveiliger ;)

Kwam nog een ''leuk'' filmpje tegen:

http://www.zie.nl/video/algemeen/Politiehond-takelt-demonstrant-toe/m1fznd7fjt2u

In tegenstelling tot wat de verdachte zegt zie ik een vrouw die (na met een wapenstok geslagen te zijn) grijpt / wil grijpen naar de wapenstok en daarbij (te) dichtbij de hondengeleider komt ... Met als gevolg een politiehond die er op getraind is zijn baas te verdedigen ....

Mooi flapje ook in dr spijkerbroek  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #425 Gepost op: 28 oktober 2010, 10:15:39
Inderdaad, zij loopt duidelijk naar de hondengeleider toe, terwijl ze in het interview het tegendeel beweert.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #426 Gepost op: 28 oktober 2010, 10:19:45
Toch apart inderdaad dat zij de beelden aanbrengt om haar vrij te pleiten, alleen dat diezelfde beelden juist haar eigen schuld bewijzen. Blijkbaar heeft de rechter dat ook zo gezien.


Nico_B

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
Reactie #427 Gepost op: 28 oktober 2010, 10:56:35
Dat zijn de risicio's van een demonstrant. Kijk denkt de hond: als je aan mijn baas komt kom je aan mij, dus ik pak jou.
het tegendeel wat de vrouw zegt is op de film echt wel te zien.
Groet Nico_B


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #428 Gepost op: 28 oktober 2010, 12:55:07
Ik kon een brede lach niet onderdrukken "Ik heb geluk had dat de chirurg mijn been niet heeft hoeven amputeren"


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #429 Gepost op: 28 oktober 2010, 13:24:26
Het verhaal is inderdaad behoorlijk verdraaid. De hond heeft zijn werk hier perfect gedaan!
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.