Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1989186 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4440 Gepost op: 25 september 2013, 11:14:38
Bovenste twee filmpjes zijn leuk om naar te kijken, veel bekenden die herkenbaar in beeld zijn. Die gasten lopen alleen maar te provoceren, ze weten heel goed hoe het werkt.
Dat filmpje van Luke_BNV over dat hout vind ik wel bijzonder. Ben heel benieuwd wat hieraan vooraf is gegaan en waarom die agent zijn identiteit wilde weten.
Jammer dat de verdachte door blijft filmen en er een persoonlijke kruistocht richting de motoragent van gaat maken.  :-\
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #4441 Gepost op: 25 september 2013, 11:25:19
Citaat van: silque link=msg=1204218 date=1380100478
Bovenste twee filmpjes zijn leuk om naar te kijken, veel bekenden die herkenbaar in beeld zijn. Die gasten lopen alleen maar te provoceren, ze weten heel goed hoe het werkt.
Dat filmpje van Luke_BNV over dat hout vind ik wel bijzonder. Ben heel benieuwd wat hieraan vooraf is gegaan en waarom die agent zijn identiteit wilde weten.
Jammer dat de verdachte door blijft filmen en er een persoonlijke kruistocht richting de motoragent van gaat maken.  :-\

Ach ik ben wel eens op een soortgelijke manier staan de gehouden (op mijn fiets, door een Volvo van het toenmalige KLPD). Als je meer dan (30?) x cm uitsteekt moet je officieel markeringen dragen :)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #4442 Gepost op: 25 september 2013, 11:27:51
Ik denk meer dat het rondom een demonstratie is waar een stokkenverbod geld (tbv spandoeken etc).

Dit soort figuren roept vaak om het hardst dat Nederland een politiestaat is en weigeren elke medewerking aan wat dan maar ook. Maar probeer eens in een politiestaat op het bureau niet te willen vertellen wat je identiteit is.  >:(
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4443 Gepost op: 25 september 2013, 11:37:32
Citaat van: kaasje link=msg=1204222 date=1380101119
Ach ik ben wel eens op een soortgelijke manier staan de gehouden (op mijn fiets, door een Volvo van het toenmalige KLPD). Als je meer dan (30?) x cm uitsteekt moet je officieel markeringen dragen :)

ha ik vind em leuk verzonnen, geldt overigens pas bij een meter.

Citaat van: DiNozzo link=msg=1204223 date=1380101271
Ik denk meer dat het rondom een demonstratie is waar een stokkenverbod geld (tbv spandoeken etc).

Lijkt me meer waarschijnlijk, al is daar weinig van terug te zien. Creatief geknipt misschien.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #4444 Gepost op: 25 september 2013, 12:59:36
Citaat van: DiNozzo link=msg=1204223 date=1380101271
Ik denk meer dat het rondom een demonstratie is waar een stokkenverbod geld (tbv spandoeken etc).

Dit soort figuren roept vaak om het hardst dat Nederland een politiestaat is en weigeren elke medewerking aan wat dan maar ook. Maar probeer eens in een politiestaat op het bureau niet te willen vertellen wat je identiteit is.  >:(
Dan heeft het hopelijk niks met bovenstaande filmpjes te maken, ene is in Den Haag, andere in Amsterdam...
Hobby Bobby eenheid Den Haag


sylvester1986

  • Gast
Reactie #4445 Gepost op: 26 september 2013, 21:10:44
Voor welke werkzaamheden leer je dit als agent? >:D
https://www.youtube.com/watch?v=yJ7Hz5Sfofo
MsSimpleMouse


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #4447 Gepost op: 29 september 2013, 22:17:21
Shimon Peres doet een dutje bij burgemeester van der Laan
Gepubliceerd op 29 sep 2013 Frank Buis/RoyalPress Amsterdam

De Israëlische president Shimon Peres (90) bezocht vandaag de Hollandsche Schouwburg en Portugese Synagoge. http://www.youtube.com/watch?v=NXbOGT...
Daarvoor deed Shimon Peres bij burgemeester van der Laan ff een dutje om uit te rusten in de Ambtswoning aan de Herengracht.(Exclusieve beelden)
Peres heeft ook het Anne Frank Huis bezocht. De president was ongeveer drie kwartier binnen. Ook heeft Peres een toespraak gehouden waarin hij het belang van Anne heeft benadrukt. Dat heeft het museum laten weten.
In het gastenboek van het Anne Frank Huis schreef Peres: 'Anne behoort tot de geschiedenis van de mensheid, toen de mens het verschil begon te begrijpen tussen kwaad en goed, tussen licht en donker. Haar onschuldige, waarachtige stem zal over de hele wereld te horen zijn, doorklinken in vele generaties, zodat zij het verschil begrijpen tussen menselijk en satanisch zijn. Het is de stem van de Joden, die zoveel betaald hebben voor hun menselijke betrokkenheid. Zij werden vermoord maar de waarheid overleefde. Het licht van Anne versloeg het donker. Het Achterhuis is de kleinste en meest ontroerende plek in de wereld.'
Vanuit de Hollandsche Schouwburg werd de Joodse gemeenschap gedeporteerd in de Tweede Wereldoorlog. In de Portugese Synagoge houdt Peres een toespraak.
Morgen bezoekt Peres de rest van Nederland, dan staan onder meer een bezoek aan het Vredespaleis en het Internationaal Gerechtshof op de agenda. Op de laatste dag gaat de negende president van Israël op audiëntie bij koning Willem-Alexander en ontmoet hij premier Mark Rutte op het Catshuis.

Camera Montage en Copyright :
Frank Buis/RoyalPress Amsterdam.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #4448 Gepost op: 29 september 2013, 23:03:20
Waarom moet ik bij die zwaaiende kindjes meteen denken aan bol.com?

bol.com - Spruitjes commercial

 0098


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #4449 Gepost op: 1 oktober 2013, 23:05:51
Harde kern AC Milan aangehouden, Ajax-AC Milan 1-1

Gepubliceerd op 1 okt 2013 Frank Buis/RoyalPress Amsterdam

Exclusieve beelden.
Aan het einde van de middag heeft de politie een groep van ongeveer 50 AC Milan-supporters van de harde kern aangehouden.
De politie deed de aanhoudingen op het Oudekerksplein. De Milan-supporters zijn aangehouden voor het verstoren van de openbare orde. De aangehouden supporters zijn afgevoerd naar het politiebureau.
Later op de avond werden AC Milan supporters in de metro bij de Van der Madenweg aangevallen door Ajax hooligans, ook daarbij zijn aanhoudingen verricht.
De wedstrijd eindigde in 1-1

Camera Montage en Copyright :
Frank Buis/RoyalPress Amsterdam.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen