Verklaar je nader?Allereerst, ik vind het knap als een geboeide verdachte vanaf zijn rug een pincode weet in te typen op een pinautomaat. Zo te zien is hier een hand ontboeit zodat de verdachte een pincode kan invoeren. En ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat het wegkijken bij een verdachte bepaalde risico's met zich mee kan brengen.Want? Dan was het de filmer verboden om te filmen?
Het is weer eens zoals het altijd gaat, een hoop kritieken en opmerkingen terwijl niemand eigenlijk weet wat precies de reden is dat men hier staat te pinnen en hoe dit alles tot stand is gekomen.
Verklaar je nader... Iets van collegialiteit... laat ik het daar maar ophouden
Wanneer de verdachte me 1 hand geboeid zit logisch dat hij dan niet zijn pincode kan afdekken.
Echter wanneer de agenten weg kijken geef je aan dat dit enkele gevaren met zich meebrengt... Noem ze maar is op zou ik zeggen...
Wanneer een verdacht geboeid zit lijkt mij dat de verdachte ook ontdaan is van zijn "wapens" die hij bij zich zou kunnen hebben.
Ik vraag het mij af of de agenten niet zouden hebben aangegeven bij de filmer om het filmpje dan te verwijderen...
Omdat de tegenwoordige tijd alles het internet op gekieperd word
Nergens staat er van "ik weet alles beter" want dat weet ik niet...
Eerder zoiets van zien wat er gebeurd op het filmpje en daar op reageren...
En reageren op de reacties die gegeven worden...
Je begon nog zo leuk met 'als het zo gebeurd is'. Jammer dat het na een paar posts alweer verzand in 'ik weet alles beter'. Zelfde voor Enrico, lekker makkelijk om anderen steeds vanuit de bureaustoel met dergelijke termen af te serveren zonder de context te kennen.
Het is mij niet duidelijk wat er nu exact gebeurt, waarom dat gebeurt, of het vrijwillig is, of er bevoegdheden worden gebruikt etc. Enkele mogelijke, legitieme, verklaringen zijn in ieder geval al gegeven.