Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1910704 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4520 Gepost op: 16 oktober 2013, 18:53:39
Citaat van: Sylvester link=msg=1210524 date=1381930293
http://www.youtube.com/watch?v=bgnz-PZsIkk
PVE Pvenews

Kan iemand iets meer zeggen over het nut, de noodzaak en het doel van het geen Nederland hier te zien krijgt ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

HAPRPAA

• Forum gebruiker
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #4521 Gepost op: 16 oktober 2013, 20:12:07
Citaat van: Jerommeke link=msg=1210607 date=1381942419
Kan iemand iets meer zeggen over het nut, de noodzaak en het doel van het geen Nederland hier te zien krijgt ?

Ik wil hier heel veel over zeggen, maar ik hou het er maar bij dat je met sommige collega's echt aan je lot bent overgelaten.

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #4522 Gepost op: 16 oktober 2013, 20:16:19
Citaat van: HAPRPAA link=msg=1210638 date=1381947127
Ik wil hier heel veel over zeggen, maar ik hou het er maar bij dat je met sommige collega's echt aan je lot bent overgelaten.
:-X mooi gesproken. En inderdaad Jerommeke... bijzonder...
greetz,  Enrique

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #4523 Gepost op: 16 oktober 2013, 21:15:27
Citaat van: Jerommeke link=msg=1210607 date=1381942419
Het kan helemaal geen kwaad om eens te laten zien hoe agenten worden opgeleid. Ook kan het geen kwaad om te laten zien welke gevaren en werkwijzes er zijn.

Maar dan wel graag een beetje journalistiek niveau. Nu is het niet meer dan het voor schut zetten van een leerling.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4524 Gepost op: 17 oktober 2013, 18:37:37
Citaat van: Ko van Leeuwen link=msg=1210653 date=1381950927
Het kan helemaal geen kwaad om eens te laten zien hoe agenten worden opgeleid. Ook kan het geen kwaad om te laten zien welke gevaren en werkwijzes er zijn.

Maar dan wel graag een beetje journalistiek niveau. Nu is het niet meer dan het voor schut zetten van een leerling.

Vandaar mijn vraag; wat is het nut, de noodzaak en het doel van deze training? Ik heb zelf de gehele politie-opleiding doorlopen, heb diverse dreigende escalatie-trainingen (in de horeca-richting), de mentale weerbaarheidstraining en nog wat mooie opleidingen gevolgd en ik zie het nut, de noozaak en het doel in deze training niet...
Dat er speciale politie-eenheden zijn die gedeelten van deze trainingen (en/of gedeelten ervan) wel volgen is natuurlijk iets anders.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #4525 Gepost op: 17 oktober 2013, 20:44:02
Citaat van: Jerommeke link=msg=1210918 date=1382027857
Vandaar mijn vraag; wat is het nut, de noodzaak en het doel van deze training? Ik heb zelf de gehele politie-opleiding doorlopen, heb diverse dreigende escalatie-trainingen (in de horeca-richting), de mentale weerbaarheidstraining en nog wat mooie opleidingen gevolgd en ik zie het nut, de noozaak en het doel in deze training niet...
Dat er speciale politie-eenheden zijn die gedeelten van deze trainingen (en/of gedeelten ervan) wel volgen is natuurlijk iets anders.
Daar kan ik geen antwoord op geven. Dat is aan de blauwe tak ;-)
Alleen journalistiek vind ik het prutswerk.

HAPRPAA

• Forum gebruiker
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #4526 Gepost op: 19 oktober 2013, 12:03:13
Citaat van: Jerommeke link=msg=1210918 date=1382027857
Vandaar mijn vraag; wat is het nut, de noodzaak en het doel van deze training? Ik heb zelf de gehele politie-opleiding doorlopen, heb diverse dreigende escalatie-trainingen (in de horeca-richting), de mentale weerbaarheidstraining en nog wat mooie opleidingen gevolgd en ik zie het nut, de noodzaak en het doel in deze training niet...

Ik denk dat het wel goed is om collega's te onderwerpen aan dit soort trainingen. Meer omdat dit soort situaties niet geheel ondenkbaar zijn tegenwoordig. Je kan nu collega's bewust maken van hun reactie: fight, flight en freeze reactie en dat helemaal in combinatie stress. Ik denk dat ik het zelf wel prettig zou vinden om eens een training mee te maken waar je moet vechten voor je leven. Van dit soort trainingen leer je alleen maar. Althans zo denk ik erover.

C337

• Senior gebruiker

INRI

• Senior gebruiker
Reactie #4528 Gepost op: 21 oktober 2013, 22:41:33
Heftig filmpje over corruptie in Rusland:

Let op: Hoewel het in scene is gezet kan het als schokkend ervaren worden
В твоих руках жизнь (социальная реклама ГИБДД)
User: wwwpavelkorolevcom

Hulpverleningsforum

• Forum Moderator
  • Senior gebruiker
    • HVforumNL
Reactie #4529 Gepost op: 22 oktober 2013, 12:29:43
topic Verdachte inbraak verdronken na vlucht voor politie Vondelweg - Haarlem 14-10-2013 is verplaatst naar Incidenten

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=79154.0