Voor als je tijd over hebt...:
http://www.youtube.com/watch?v=8DPHBPpN578# Laat de mensen denken.Jullie wetten, niet de onze(1)[/url]
spiritofsquatters
Vanaf 11.16 een echte krakersmening. De politie moet niet klagen als paarden gewond raken, want ze brengen de dieren zelf het risicogebied in...
Hmm, tot +- 11.15 min heb ik rustig het filmpje bekeken, de in mijn ogen wat jongere agent in kwestie doet het erg pretig! Hij reageerd rustig, en is fijn in gesprek! Zegt niet teveel, en laat de kraker lekker zijn verhaal doen!
En dan komt de wat oudere agent in beeld.. Erg jammer dat hij de discussie aan gaat over het 'risico gebied voor het paard' ! Toen heb ik met moeite verder gekeken, want dan begint er bij mij aardig wat te kriebelen. Waarom zo moeilijk reageren!? Wat wil je bereiken!? Zo'n beetje iedereen (agent of geen agent) weet toch dat het niet bepaald handig is om je met dat soort mensen in een discussie te wikkelen..? Of kan iemand mij vertellen wat hier 'zo goed aan is' ..? welles nietes ! En dan terug trekken met je spreek sleutel (of hoe zo'n ding ook heet).. Begrijp me niet verkeerd, ik kies snel voor Blauw!