Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1986765 keer)

0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.

Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #470 Gepost op: 12 november 2010, 09:19:38
Deze dus;


Dit is gewoon een Nederlands lid van het AT van de BSB, die hebben de tekst "POLICE" achterop staan. Als je goed kijkt zie je daaronder de tekst "arrestatieteam"en "Kon. Marechaussee" staan.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #471 Gepost op: 12 november 2010, 11:37:32
Dit is gewoon een Nederlands lid van het AT van de BSB, die hebben de tekst "POLICE" achterop staan. Als je goed kijkt zie je daaronder de tekst "arrestatieteam"en "Kon. Marechaussee" staan.

Volgensmij heeft de KMAR wel vaker kleding met POLICE achterop ipv Politie. O.a. gezien in Apeldoorn en op Schiphol.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #472 Gepost op: 12 november 2010, 14:01:00
Volgensmij heeft de KMAR wel vaker kleding met POLICE achterop ipv Politie. O.a. gezien in Apeldoorn en op Schiphol.
Zo wie zo staat er op de kleding van de KMar nooit POLITIE. Er is inderdaad veel kleding waar op POLICE op staat. Een van de reden is dat de KMar zeer veel in het buitenland optreed, ten tweede werken ze op luchthavens en daar zijn niet alleen Nederlanders aanwezig.
De dienstvoertuigen van de politiedienst S'hol hebben ook een tijd met het woord POLICE rondgereden. Dit stond achterop het voertuig.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #473 Gepost op: 29 november 2010, 16:07:26
Voor als je tijd over hebt...:

Laat de mensen denken.Jullie wetten, niet de onze(1)

spiritofsquatters  

Vanaf 11.16 een echte krakersmening. De politie moet niet klagen als paarden gewond raken, want ze brengen de dieren zelf het risicogebied in... ::)

 #xd*.*


CPrime

  • Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #474 Gepost op: 29 november 2010, 17:02:32
Ik vind het eerlijk gezegd een niet al te handige actie van de agenten om voor een camera in discussie te gaan.  :-\

Van de vrouw een nogal domme reactie. Het is de omgekeerde wereld.
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #475 Gepost op: 29 november 2010, 21:39:08
Voor als je tijd over hebt...:

http://www.youtube.com/watch?v=8DPHBPpN578# Laat de mensen denken.Jullie wetten, niet de onze(1)[/url]

spiritofsquatters  

Vanaf 11.16 een echte krakersmening. De politie moet niet klagen als paarden gewond raken, want ze brengen de dieren zelf het risicogebied in... ::)

 #xd*.*

Hmm, tot +- 11.15 min heb ik rustig het filmpje bekeken, de in mijn ogen wat jongere agent in kwestie doet het erg pretig! Hij reageerd rustig, en is fijn in gesprek! Zegt niet teveel, en laat de kraker lekker zijn verhaal doen!
En dan komt de wat oudere agent in beeld.. Erg jammer dat hij de discussie aan gaat over het 'risico gebied voor het paard' ! Toen heb ik met moeite verder gekeken, want dan begint er bij mij aardig wat te kriebelen. Waarom zo moeilijk reageren!? Wat wil je bereiken!? Zo'n beetje iedereen (agent of geen agent) weet toch dat het niet bepaald handig is om je met dat soort mensen in een discussie te wikkelen..? Of kan iemand mij vertellen wat hier 'zo goed aan is' ..? welles nietes ! En dan terug trekken met je spreek sleutel (of hoe zo'n ding ook heet).. Begrijp me niet verkeerd, ik kies snel voor Blauw!


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #476 Gepost op: 30 november 2010, 16:24:05
http://www.youtube.com/watch?v=XysEuhHHsoM&feature=player_embedded#!

En we hebben er weer eentje, via geenstijl.......
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #477 Gepost op: 30 november 2010, 16:28:23
http://www.youtube.com/watch?v=XysEuhHHsoM&feature=player_embedded#!

En we hebben er weer eentje, via geenstijl.......

Ik vraag me wel af dat als het perse nodig is om een verdachte onder controle te krijgen door een knie in zijn nek te zetten je dan wel tijd heb om je bezig te gaan houden met een filmert waardoor je je knie weg moet halen uit de knie van de verdachte...  ::) Zomaar een vraag die bij me opkomt bij het zien van het filmpje.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #478 Gepost op: 30 november 2010, 16:41:12
Ze laten zo maar iedereen toe bij de politie geloof ik...
Zolang ie nog niet in de boeien is wordt de man netjes behandeld, pas als ie onder controle is gaat er een knie in zijn nek.
Er zitten vreemde snuiters bij...


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #479 Gepost op: 30 november 2010, 16:54:44
Ze laten zo maar iedereen toe bij de politie geloof ik...
Zolang ie nog niet in de boeien is wordt de man netjes behandeld, pas als ie onder controle is gaat er een knie in zijn nek.
Er zitten vreemde snuiters bij...

Ook met boeien kan iemand 'lastig' worden, je hebt alleen zijn armen gefixeerd.  ;) Zoals ik schreef valt het mij op dat blijkbaar de filmert veel gevaarlijker is dan de boef op de grond want die laat hij aan zijn collega over terwijl hij eerst hem nog tegen de grond moest houden met zijn knie  ;)