Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2002374 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Tony-cc

• Forum gebruiker
Reactie #4960 Gepost op: 12 juni 2014, 12:08:38
Citaat van: Steven78 link=msg=1275625 date=1402429739
Wordt idd in het filmpje niet duidelijk. Wat wel duidelijk is, is dat die dame aan het touw behoorlijk ballen heeft. Volledig vertrouwen dat de twee bovenop het dak het touw bijtijds strak trekken!
Laat het 'hem' maar niet horen, m.a.w. het is echt wel een man (al lijkt de capuchon zeker in begin van filmpje behoorlijk op lang haar...).
Daarbij, volgens mij zitten er geen vrouwen (meer) in de Nederlandse AT's (de enige vrouw ooit is destijds bij een inzet om het leven gekomen).
"In canibus confidimus"  -  "In dogs we trust"  Alle bijdragen door mij geplaatst op dit forum zijn op persoonlijke titel...

Steven78

• Senior gebruiker
  • Terug in de medische research
Reactie #4961 Gepost op: 12 juni 2014, 20:39:55
Citaat van: Tony-cc link=msg=1276130 date=1402567718
Laat het 'hem' maar niet horen, m.a.w. het is echt wel een man (al lijkt de capuchon zeker in begin van filmpje behoorlijk op lang haar...).
Daarbij, volgens mij zitten er geen vrouwen (meer) in de Nederlandse AT's (de enige vrouw ooit is destijds bij een inzet om het leven gekomen).

Hahaha... excuses dan, leek inderdaad zo (en zelfs bij opnieuw bekijken lijkt het nog zo, maar ik geloof je!)

ps. ik lach uiteraard niet om je laatste stukje info, dat is erg tragisch.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #4962 Gepost op: 12 juni 2014, 21:34:26
Citaat van: Steven78 link=msg=1276300 date=1402598395
Hahaha... excuses dan, leek inderdaad zo (en zelfs bij opnieuw bekijken lijkt het nog zo, maar ik geloof je!)

ps. ik lach uiteraard niet om je laatste stukje info, dat is erg tragisch.
Voor meer info hierover: http://www.arrestatieteam.nl/artikelen/in-memoriam-allegonda-gremmer
Hobby Bobby eenheid Den Haag

AVLS142

• Forum gebruiker
Reactie #4963 Gepost op: 13 juni 2014, 17:36:42
https://www.youtube.com/watch?v=zLE78YAUbQo

Wel ff op (ultra) HD zetten. Anders zie je niks.
Had die motor achteraf niet beter binnendoor (stukje groen tussen de twee gebouwen voor de rotonde) gekund?

7194

• Senior gebruiker
Reactie #4964 Gepost op: 13 juni 2014, 17:49:05
Hmm, ik ben benieuwd wat het achterliggende verhaal is en of ze hem nog hebben gepakt...

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #4965 Gepost op: 13 juni 2014, 17:55:46
Ik ook, zo te zien was er al een 'wagentje bij' of zelfs assistentie collega geroepen voordat ze fysiek gingen. Is dus nog iets aan vooraf gegaan.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4966 Gepost op: 13 juni 2014, 23:00:22
Citaat van: Tony-cc link=msg=1276130 date=1402567718

En volgens mij is dit ook een VAG / OG / AE.  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Red Cross Medic

• Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #4967 Gepost op: 14 juni 2014, 15:32:02
Citaat van: Jerommeke link=msg=1276630 date=1402693222
En volgens mij is dit ook een VAG / OG / AE.  ;)
bivakmutsen zeggen genoeg lijkt mij
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge

Tomyboy

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #4968 Gepost op: 14 juni 2014, 15:40:07
Op een van de foto's van Omroep Flevoland lopen ze ook met de beanbag. Volgens mij werkt alleen het AT daar mee?
Student Technische Bedrijfskunde TU/e

Beveilig71

• Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #4969 Gepost op: 22 juni 2014, 13:50:55
EINDHOVEN - Beveiligingsmedewerkers hebben zaterdagmiddag in een sieradenwinkel in de Heuvel in Eindhoven na een stevige worsteling een verdachte van winkeldiefstal opgepakt. Ook tegen de politie bleef de man zich verzetten.

Een medewerkster van een sieradenzaak in De Heuvel in Eindhoven betrapte de verdachte (leeftijd nog onbekend) uit Epe zaterdagmiddag toen hij een sieraad wegnam uit de winkel. Twee beveiligingsmedewerkers schoten te hulp om de man aan te houden. Hierop ontstond in de winkel een worsteling met de verdachte. De verdachte schopte, sloeg en spuugde in de richting van de beveiligers en bedreigde hen met de dood.

De gewaarschuwde politie nam de verdachte rond 14.30 uur van de beveiligers over. Dat ging ook met behoorlijk verzet gepaard. De man spuugde op de agenten en spuugde in de politieauto. Hij zit vast voor verder onderzoek.

http://www.youtube.com/watch?v=_SqxgV1JIFI#t=602

Bron: http://www.ed.nl/regio/eindhoven/man-spuugt-en-schopt-beveiligers-na-aanhouding-verdachte-van-winkeldiefstal-in-eindhoven-1.4416469