Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2005006 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

MisterQ

• Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #5560 Gepost op: 9 december 2014, 18:35:03
Citaat van: Jeroen89 link=msg=1313128 date=1418057251
Jongens, nou ophouden met al die inkoppertjes...

Hij keek vast glazig uit zijn ogen....
Hoofdagent Eenheid Rotterdam. mag ik je pasfoto? ik spaar natuurrampen.

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #5561 Gepost op: 9 december 2014, 18:39:07
Te diep in het glaasje gekeken n.a.w... En ik zie in m'n glazen bol dat het zo zachtjes aan weer tijd wordt om BOT te gaan  ;D

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #5562 Gepost op: 10 december 2014, 15:45:30
Het valt me op dat GeenStijl tegenwoordig best positief is richting politie.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

7131

• Senior gebruiker
Reactie #5563 Gepost op: 10 december 2014, 17:26:24
Citaat van: marsmello link=msg=1313225 date=1418078729
Ja idd de eerste paar seconden van het fragment, ik kan zelf geen directe aanleiding zien voor het op deze manier handelen van de agent. Is ook moeilijk/niet over te oordelen maar ik vond het persoonlijk een dubieus optreden van de biker.

Nu breekt mijn klomp ! Je geeft aan dat er niet over te oordelen is om vervolgens een oordeel over het optreden te geven ? Vreemd.

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #5564 Gepost op: 10 december 2014, 21:10:44
https://www.youtube.com/watch?v=CVW8j5oSYsE

C-TV: Mee met nachtdienst Politie
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #5565 Gepost op: 10 december 2014, 21:35:26
Best leuk om te zien, jammer dat de agenten geen microfoontje ofzo hebben waardoor je ze vaker niet (goed) verstaat door de rumoer.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Asterix 900

• Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
Reactie #5566 Gepost op: 13 december 2014, 01:10:06
Het ziet er nogal kolderiek uit, maar het overkwam een Belgische agent tijdens rellen na de wedstrijd tussen Standard Luik en Feyenoord toch echt. Terwijl zijn collega's voorkwamen dat het tot een confrontatie kwam tussen beide supportersgroepen, viel hij in een gat.

Na het duel in de Europa League tussen Standard Luik en Feyenoord zochten zo'n 300 jonge Luik-fans het uitvak op. De politie dreef het tot buiten het stadion. Daar begonnen de raddraaiers met hekken en stenen te gooien.

Met traangas en het waterkanon werden de supporters uit elkaar gedreven. Tijdens die actie zag de 'ongelukkige' agent een put over het hoofd, waarna hij er pardoes in kukelde.

Lichtgewond

Bij de confrontatie met de Belgische fans raakten zestien agenten lichtgewond. Ook een politiehond werd geraakt. Zes politiewagens raakten beschadigd. Zesentwintig Belgische supporters zijn gearresteerd.

De Luikse politie meldt dat er 'totaal geen problemen' waren met de aanhang van Feyenoord. De verplichte buscombi van 1400 fans 'heeft goed gewerkt', net als de samenwerking met de Rotterdamse politie. In het stadion zaten meerdere Feyenoord-supporters, die toch op losse kaarten binnen waren gekomen

http://www.youtube.com/watch?v=d_86Z2UyA6E#ws

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #5567 Gepost op: 13 december 2014, 01:12:16
Lekker veilig die niet afgeschermde put.....
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #5568 Gepost op: 13 december 2014, 01:43:57
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1314053 date=1418429536
Lekker veilig die niet afgeschermde put.....

In België zou het goed kunnen dat die put niet was afgeschermd. Aan de andere kant kan je er vanuit gaan dat als er iets aan kegels of hekken stonden dat de relschoppers dit inmiddels al gebruikt hadden om naar de politie te gooien.  ;)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #5569 Gepost op: 13 december 2014, 17:58:19
Onderstaand filmpje is bij toeval gefilmd door iemand die zich al ergerde aan de busbaan gebruikers....

http://www.youtube.com/watch?v=wFHRk82F4ms
maker: Valkje

Dat is nou je beste vriend op de beste plaats  O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.