Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2005047 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #5590 Gepost op: 19 december 2014, 13:21:35
Citaat van: silque link=msg=1315543 date=1418985596
Dat is waar 99% van de Nederlanders last van heeft als de politie te snel of door rood rijdt, zelfs laatst nog een discussie gehad met iemand die vond dat hij pepperspray mocht kopen; want wij hebben het ook  :-\

:D

koenv

• Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #5591 Gepost op: 19 december 2014, 13:54:42
Dumpert: BMW-tokkie gepwnd - http://www.dumpert.nl/mediabase/6631260/507c4346/bmw-tokkie_gepwnd.html

Over aanrijdtijden niets te klagen hier! :D

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #5592 Gepost op: 19 december 2014, 16:18:18
Citaat van: silque link=msg=1315543 date=1418985596
Dat is waar 99% van de Nederlanders last van heeft als de politie te snel of door rood rijdt, zelfs laatst nog een discussie gehad met iemand die vond dat hij pepperspray mocht kopen; want wij hebben het ook  :-\

Mijn respect dan ook weer voor alle leden van de blauwe tak die toch weer de moeite nemen om op bepaalde zaken te reageren.

Allerlei argumenten verzinnen bij een AT-voertuig die er vlot vandoor gaat, sommige comments lees ik met kromme tenen. En al dat geneuzel als men vraagt even elders te gaan staan, of wil stoppen met filmen, man man wat wordt daar moeilijk over gedaan. Irritant gewoon. Werk gewoon een beetje mee.
Stel dat er toch ineens onverhoopt schoten vallen en zo'n filmende omstander wordt geraakt..dan is de wereld weer te klein want waarom heeft het AT deze bemoeials niet op afstand gehouden? Het is nooit goed.

sylvester1986

• Gast
Reactie #5593 Gepost op: 30 december 2014, 12:04:43
Men heeft het over een vergunning, als je wilt rijden op het strand, is er dan altijd een vergunning nodig?
https://www.youtube.com/watch?v=5mY0basbucQ
de groot midsland

Red Cross Medic

• Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #5594 Gepost op: 30 december 2014, 13:25:05
Nogal bevooroordeelde agenten?...
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge

schuimer

• Surveillant van politie
  • Forum gebruiker
Reactie #5595 Gepost op: 30 december 2014, 13:57:17
Citaat van: Sylvester link=msg=1318202 date=1419937483
Men heeft het over een vergunning, als je wilt rijden op het strand, is er dan altijd een vergunning nodig?

Strandrijontheffing

Samenvatting

Om op het strand te mogen rijden, heeft u een ontheffing nodig.
Deze ontheffing wordt in principe alleen gegeven voor de periode van 1 oktober tot 1 april.
In de maand oktober mag er alleen gereden worden tussen Paal 3 en Paal 25, tussen 18.00 uur 's avonds en 10.00 uur 's ochtends.
De Noordsvaarder blijft dan nog gesloten.
Vanaf 1 november mag er weer gewoon, dus ook overdag en over de Noordsvaarder langs de gele paaltjes, op het strand gereden worden.
Tijdens de kerstvakantie blijft het verboden om tussen 10.00 uur en 16.00 uur, tussen Paal 8 en Paal 18 op het strand te rijden.

Bron: Gemeente Terschelling
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #5596 Gepost op: 30 december 2014, 14:16:40
Citaat van: Red Cross Medic link=msg=1318237 date=1419942305
Nogal bevooroordeelde agenten?...
is dit een constatering, een vraag, een mening? Of wil je gewoon wat roepen?
Graag wat meer onderbouwing als je mee wilt doen aan een discussie!

Live
moderator
Samen sterk in de hulpverlening!

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Reactie #5597 Gepost op: 30 december 2014, 14:38:03
Citaat van: Live link=msg=1318260 date=1419945400
is dit een constatering, een vraag, een mening? Of wil je gewoon wat roepen?
Graag wat meer onderbouwing als je mee wilt doen aan een discussie!

Live
moderator

Ik deel de mening wel van Red Cross Medic. De agenten vinden het blijkbaar vervelend dat ze even achter de motorrijder aan moeten, voordat deze stopt. Volgens mij is er geen stopteken gegeven, dus daar heeft de motorrijder een punt. Blijkbaar hebben de agenten al eerder met de motorrijder van doen gehad en mogelijk eenzelfde ervaring er aan over gehouden.
Als agenten mag je een gesprek altijd op normale manier beginnen volgens mij, dat is namelijk ook wat ze van de burger verwachten. Toon kan altijd aangepast worden aan de situatie, dat zeker.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV

Koos Grandioos

• Senior gebruiker
Reactie #5598 Gepost op: 30 december 2014, 14:41:22
Citaat van: Sylvester link=msg=1318202 date=1419937483
http://www.youtube.com/watch?v=5mY0basbucQ
de groot midsland

Ik vind het nogal een vreemd gesprek van de agenten.
[...] ,,Wil je je vergunning kwijt, of niet?" [...] ,,Een wijsneus ook nog." [...]
,,Als ik wil joh, dan ben je nu je vergunning kwijt." Riekt wat mij betreft naar misbruik maken van bevoegdheden. [...]
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!

Red Cross Medic

• Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #5599 Gepost op: 30 december 2014, 15:02:39
Matthijs vult mij aan.

Gaat om de situatie dat de agenten uitstappen al direct een gesloten en voor mijn doen een bevooroordeelde houding aan nemen.
Als ik zou stoppen voor een politie auto die me tegemoet komt...dan word je raar aangekeken en ben je meteen verdacht. Dat de motor doorrijd vind ik dan ook niet zo gek.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge